آکادمی هلاکوئی
1401/05/10
10:09
شرکت سازنده تجهیزات ماینینگ اینوسیلیکون، نرم افزار استخراج ETC را روانه بازار کرد

کالین وو (Collin Wu) در تازه ترین گزارش…

کالین وو (Collin Wu) در تازه ترین گزارش خود مدعی شده است که کمپانی بزرگ سازنده ماشین های استخراج اتریوم Innosilicon، اخیرا ثابت افزار استخراج ETC را برای سرورهای A۱۰pro ۵۰۰M و A۱۰pro ۷۲۰M روانه بازار کرده است که می تواند برای استخراج رمزارز اتریوم کلاسیک (ETC) مورد استفاده قرار بگیرد. این ثابت افزار برای سرورهای A۱۱ در دست توسعه است.


گفتنی است که بعد از انتقال شبکه اتریوم از مکانیزم اثبات کار به اثبات سهام، اتریوم کلاسیک به استفاده از اجماع اثبات کار (PoW) ادامه خواهد داد. با مکانیزم PoS، اتریوم اساسا اعتبار بلاک خود و ایجاد اتریوم (ETH) جدید را تغییر خواهد داد. این امر وجود تجهیزات استخراج و ثابت‌افزارهای خاص را غیر ضروری می‌سازد. با این حال، اتریوم کلاسیک به استفاده از ریگ‌ها و ثابت‌افزارها برای استخراج ارز دیجیتال بومی خود، یعنی ETC ادامه خواهد داد.


با توجه به توجهات زیادی که اخیرا به سمت ETC معطوف شده است، AntPool، استخر استخراج متصل به غول ماینینگ Bitmain، از سرمایه‌گذاری اولیه ۱۰ میلیون دلاری خود برای ارتقای اکوسیستم اتریوم کلاسیک خبر داد. این استخر ادعا می‌کند که این کار برای ارتقای عملکرد شبکه و همچنین کاوش و توسعه برنامه‌های شبکه اصلی اتریوم کلاسیک انجام شده است. Bitmain اخیرا فاش کرده است که از ETC برای همه مدل‌های Antminer خود استفاده خواهد کرد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0