ارز دیجیتال
1401/06/23
00:00
هنگام به‌روزرسانی مرج اتریوم چه برنامه‌ای تماشا کنیم؛ مهمانی زنده بنیاد اتریوم!

پیش‌بینی می‌شود به‌روزرسانی موردانتظار مرج (Merge) اتریوم فردا پنجشنبه ۲۴ شهریور حوالی ساعت ۹:۰۰ صبح به وقت تهران (زمان دقیق مشخص نیست) انجام شود. بنیاد اتریوم نیز در کانال یوتیوب خود برای...

پیش‌بینی می‌شود به‌روزرسانی موردانتظار مرج (Merge) اتریوم فردا پنجشنبه ۲۴ شهریور حوالی ساعت ۹:۰۰ صبح به وقت تهران (زمان دقیق مشخص نیست) انجام شود. بنیاد اتریوم نیز در کانال یوتیوب خود برای علاقه‌مندان برنامه‌ای تدارک دیده است تا بتوانند این رویداد تاریخی را به‌صورت زنده دنبال کنند.


به گز ا رش کوین دسک، برای هولدرهای اتریوم و کاربران این شبکه بلاک چینی ، مرج یک تغییر بزرگ و تاریخی است که تیم توسعه اتریوم سال‌هاست روی آن کار می‌کند. ارزهای دیجیتال وابسته به شبکه‌های مبتنی بر مدل اثبات کار (Pow)، به‌طور معمول به خاطر مصرف زیاد انرژی مورد انتقاد قرار می‌گیرند و به گفته بنیاد اتریوم، یکی از مزایای اصلی تغییر سازوکار شبکه اتریوم به مدل اثبات سهام (PoS) ، کاهش ۹۹.۹۵درصدی مصرف انرژی در شبکه این ارز دیجیتال است.


با توجه به زمان احتمالی برگزاری رویداد مرج، آن دسته از کاربران فضای ارز دیجیتال که در ایران سکونت دارد، احتمالا صبح پنجشنبه خود را با خبر انجام به‌روزرسانی تاریخی شبکه اتریوم آغاز خواهند کرد. این رویداد به‌خودی‌خود احساسی شبیه به برگزاری یک جشنواره بزرگ را به کاربران القا می‌کند؛ چیزی مانند یک مسابقه ورزشی مهم که در آن به‌جای توان جسمی، نظاره‌گر بروز توانایی‌های ذهنی فوق‌العاده توسعه‌دهندگان بلاک چین اتریوم هستیم.


بنیاد اتریوم و همین طور صفحه بنکلس (Bankless)، یکی از پرطرفدارترین رسانه‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال در یوتیوب و توییتر ، برای کسانی که دنبال تماشای یک برنامه مناسب در آستانه انجام به‌روزرسانی مرج اتریوم هستند، برنامه‌های زنده‌ای را در کانال یوتیوب خود تدارک دیده‌اند که در ادامه لینک مراجعه به هرکدام از این برنامه را قرار داده‌ایم.


آدرس برنامه زنده بنیاد اتریوم: https://www.youtube.com/watch?v=Nx-jYgI۰QVI


شروع برنامه: ۷:۰۰ صبح پنجشنبه ۲۴ شهریور به وقت تهران


آدرس برنامه زنده بنکلس: https://www.youtube.com/watch?v=jJK۲fsw۴dxk


شروع برنامه: ۱:۳۰ بامداد پنجشنبه ۲۴ شهریور به وقت تهران


انتهای خبر

0
0