بورس پرس
1399/10/16
10:15
دو زیرمجموعه شستا عرضه اولیه می شوند / رضایت از عملکرد هلدینگ سیمانی

مدیرعامل شستا ضمن بررسی عملکرد "سیتا" و اعلام ارزندگی سهام و کسب سود تلفیقی ۱.۶ هزار میلیاردی در نیمه نخست سال از عرضه اولیه دو زیرمجموعه در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، محمد رضوانی‌فر در بازدید از هلدینگ سیمان تامین با بررسی عملکرد و دستاوردها گفت: این هلدینگ سیمانی در دو سال گذشته روند مطلوب و فراتر از انتظاری را طی کرده و عملکردی بسیار عالی برجای گذاشته است.


وی افزود: "سیتا" توانسته با قدرت مناسب از بودجه فراتر رود، افزود: سود تلفیقی از ۴۷۰ میلیارد تومان در سال ۹۷ به ۱.۵ هزار میلیارد تومان در سال ۹۸ و ۱.۶ هزار میلیارد تومان در نیمه نخست سال جاری بیش از کل سال ۹۸ شد که این موضوع نشان از تقویت زیرساخت‌های مالی دارد.


این مقام مسیول درباره وضعیت سهام این شرکت در بورس توضیح داد: گزارش‌های مالی و حسابرسی شده بسیار مناسبی در این هلدینگ ایجاد شده و "سیتا" در قیمت‌های کنونی ارزندگی قابل توجهی دارد.


رضوانی‌فر ادامه داد: این شرکت در سه‌حوزه تولید سیمان، پروژه‌های عمرانی و مسکونی و حمل و نقل توانسته زنجیره ارزش را کامل کند. در کنار این موضوع روند افزایش، فروش و سوددهی نیز مطلوب است و برنامه‌های پیش رو نشان می‌دهد روند ادامه خواهد یافت. وضعیت بنیادی "سیتا" نسبت به زمان عرضه بسیار مناسب‌تر شده است.


وی از ارسال درخواست ورود شرکت‌های سیمان آبیک و سرمایه گذاری هامون شمال به بورس خبر داد و گفت: سهام این دو شرکت احتمالا به زودی عرضه اولیه خواهد شد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0