آکادمی هلاکوئی
1400/06/28
17:00
علیرغم بازار بی حرکت رمزارزها، Cosmos به بالاترین سطح قیمتی خود رسید

بر اساس اطلاعات آژانس جمع آوری داده های…

بر اساس اطلاعات آژانس جمع آوری داده های رمزارزی Nomics، مارکت کپ جهانی ۲/۵۱ تریلیون دلاری رمزارزها به سختی در ۲۴ ساعت گذشته تغییر کرده است، اما این امر مانع از رشد ۱۰/۷۴ درصدی Cosmos (ATOM) در یک روز گذشته نشده و قیمت آن را به ۳۹/۵۸ دلار رسانده است.


Cosmos دیروز از مرز ۴۰ دلار عبور کرد و به بالاترین سطح قیمتی خود یعنی ۴۰/۷۶ دلار رسید. امروز با در نظر گرفتن عملکرد انفجاری اخیر Cosmos، یک عقب نشینی کوچک رقم می خورد. این قیمت هنوز هم نسبت به هفت روز گذشته ده دلار و نسبت به ماه گذشته بیست دلار بالاتر است.


Cosmos توسط توسعه دهندگان آن به عنوان “اینترنت بلاک چین” توصیف شده است. این یک شبکه با قابلیت همکاری است که بلاک چین های مختلف را قادر می سازد تا با یکدیگر ارتباط برقرار کرده، داده ها را به اشتراک بگذارند و معامله کنند. مزیت آن به این صورت است که بلاک چین ها می توانند در زمینه های مختلف تخصص داشته باشند، بنابراین نیازی نیست که یک بلاک چین کل بازار را در بر بگیرد.


در ۱۸ آگوست (۲۷ مرداد)، قیمت Cosmos پس از راه اندازی رابط DeFi میان زنجیره ای خود به نام Emeris، به میزان ۲۵ درصد افزایش یافت و از ۱۵ دلار به ۲۰ دلار رسید.


در پایان ماه آگوست (اوایل شهریور)، Cosmos پلی با شبکه اتریوم نیز باز کرد. ادغام Sifchain، صرافی غیر متمرکز (DEX) که بر اساس Cosmos ساخته شده است، با پروتکل ارتباطی بین بلاکچین (IBC)، برای اولین بار معاملات بین شبکه های Cosmos و Ethereum را امکان پذیر کرد.


از امروز، Cosmos بیست و یکمین رمزارز برتر از نظر مارکت کپ است، اما با این نرخ تنها ۰/۸ میلیارد دلار نیاز دارد تا از FTX Token پیشی بگیرد و به رتبه بیستم برسد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: decrypt


انتهای خبر

0
0