آکادمی هلاکوئی
1401/05/04
13:00
مدیر عامل صرافی FTX، معتقد است که کریپتو در لاتام رشد خواهد کرد

کشورهای لاتام (آمریکای جنوبی) یکی از حوزه هایی…

کشورهای لاتام (آمریکای جنوبی) یکی از حوزه هایی است که در سطح جهانی به دلیل ویژگی ها و شرایط خاص خود به کانون پذیرش رمزارزها تبدیل شده و صنعت کریپتو شروع به جلب توجه در آن منطقه کرده است. سام بنکمن-فرید، مدیر عامل صرافی FTX و یکی از ثروتمندترین مردان در حوزه رمزارزها، به تاثیر کریپتو در لاتام پی برده و معتقد است که رمزارزها در آینده ی این منطقه به رشد خود ادامه خواهد داد.


بانکمن-فرید در مصاحبه ای با Bloomberglinea اعلام کرد که این منطقه افزایش نرخ پذیرش کریپتو برای اهداف مختلف را تجربه خواهد کرد. بانکمن-فرید اظهار داشت:


“من فکر می کنم که حجم پذیرش به مرور زمان افزایش می یابد و ما شاهد پذیرش بیشتر و بیشتر نقل و انتقالات در لاتام خواهیم بود و همچنین برای پرداخت ها نیز استفاده می شود.”


نقل و انتقالات پول زمینه بزرگی برای دیجیتالی شدن در منطقه است. مکزیک، السالوادور و سایر کشورهای لاتام، بازار حواله های ۱۲۸ میلیارد دلاری را ارائه می‌کنند که هنوز دیجیتالی نشده است و بنابراین تصور می‌شود فرصتی بزرگ برای ارزهای رمزنگاری شده باشد.


یک واحد پول بومی و تجارت در منطقه


مدیر عامل FTX که اخیرا در نجات برخی از شرکت های رمزارزی که به دلیل رکود فعلی بازار با مشکلات نقدینگی مواجه هستند، مشارکت داشته است، معتقد است که این جریان پرداخت و حواله های جدید ممکن است از یک رمزارز بومی مرتبط با ارزش ارزهای فیات در منطقه بهره مند شود.


تلاش‌هایی برای دستیابی به این هدف صورت گرفته است، بطوریکه کشورهایی مانند مکزیک که قبلا یک توکن متصل به ارز فیات خود، که صادر شده توسط تتر، بوده است را منتشر کرده اند.


شرکت تتر به Latam علاقه مند است و در مورد فرصت های تجاری بالقوه در منطقه گفتگو کرده است. بانکمن-فرید اظهار داشت:


“من فکر نمی‌کنم در حال حاضر چیز مشخصی وجود داشته باشد، اما ما دوست داریم این کار را انجام دهیم و با شرکای بالقوه در آمریکای لاتین صحبت کرده ایم.”



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: news.bitcoin


انتهای خبر

0
0