رمزارز نیوز
1402/01/28
14:09
فرش قرمز سرمایه‌گذاران زیر پای ریپل!

در هفته‌های اخیر، ریپل (XRP) به‌عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال بازار ظاهر شده است. یکی از دلایل استقبال… مطالعه مطلب ...

در هفته‌های اخیر، ریپل (XRP) به‌عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال بازار ظاهر شده است.


یکی از دلایل استقبال کاربران جامعه کریپتو از ریپل، احتمال موفقیت این شرکت در نبرد حقوقی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده می‌باشد. پیش‌بینی می‌شود که نتیجه این پرونده در نیمه اول سال ۲۰۲۳ مشخص شود و این گمانه‌زنی ممکن است به افزایش اخیر عملکرد XRP کمک کرده باشد. البته که ریپل عملکرد چشمگیر خود را با شکستن سطوح مقاومت حیاتی و جلب توجه سرمایه‌گذاران نیز به نمایش گذاشته است.


به گزارش رمزارز نیوز، علاقه سرمایه‌گذاران به ریپل، باعث ورود سرمایه حدودا ۸.۸۵ میلیارد دلاری به بازار این رمزارز در یک ماه اخیر شده است. طبق داده‌های CoinMarketCap، در زمان انتشار این خبر، ارزش بازار ریپل به ۲۶.۹۳ میلیارد دلار رسیده است که نشان‌دهنده رشد حدودا ۴۹ درصدی ارزش بازار این ارز نسبت به تاریخ ۱۷ مارس است.


فرش قرمز سرمایه‌گذاران زیر پای ریپل!

علاوه بر این، فشار خرید مداوم XRP می‌تواند به شکستن ناحیه مقاومتی ۰.۵۰ دلاری که در بیشتر سال ۲۰۲۳ شکست‌ناپذیر باقی مانده بود، کمک کرده باشد. رمزارز XRP در حال حاضر با قیمت ۰.۵۲ دلار معامله می‌شود که رشد قابل‌توجه ۴۰ درصدی را در ۳۰ روز گذشته نشان می‌دهد.


همانطور که پیش‌بینی می‌شود، XRP موقعیت ۱ دلاری را هدف قرار داده است، اما برای رسیدن به این هدف موانع متعددی در پیش‌رو دارد. اگر XRP روند صعودی خود را حفظ کند، سطح ۰.۶۰ دلار یکی از موانع اصلی رسیدن ریپل به ۱ دلار خواهد بود.


به طور کلی، ورود بیش از ۸ میلیارد دلار در طی یک ماه به بازار XRP یک پیشرفت امیدوارکننده برای این دارایی در نظر گرفته می‌شود.


انتهای خبر

0
0