بورس نیوز
1400/03/01
12:35
سود هر سهم "ما" افزایشی بود

بیمه ما با سرمایه ۴ هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

خواندن ۲ دقیقه



به گزارش بورس نیوز ، بیمه ما در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۱۲۸۴ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۱۸۳ ریال اعلام شده بود، از افزایش چشمگیری در هر سهم حکایت دارد.


بیمه ما با سرمایه ۴ هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.


بیمه ما در دوره یاد شده، مبلغ ۵ هزار و ۱۳۴ میلیارد و ۷۳۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۲۸۴ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۶۰۲ درصدی برخوردار است.


این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۵۶۵ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۴ هزار و ۴۶۶ میلیارد و ۵۶۵ میلیون ریال اعلام کرده است.


یادآوری می‌شود "ما" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۱۸۳ ریال و سود خالص را ۷۳۰ میلیارد و ۵۷۸ میلیون ریال قید کرده است.



بیشتر بخوانید:

سوددهی "ما" یک ماه پس از مجمع

انتهای خبر

0
0