آکادمی هلاکوئی
1400/06/27
21:00
سولانا و اولنچ با رالی خود، پیشروی بازار هستند

در حالی که بازارهای جهانی رمزارزها در یک…

در حالی که بازارهای جهانی رمزارزها در یک روز گذشته ۲/۵٪ رشد کردند و به مارکت کپ کلی ۲/۴۸ تریلیون دلاری رسیدند، دو رقیب اتریوم یعنی سولانا (Solana) و اولنچ (Avalanche) مسبب بخش زیادی از آن بودند.


سولانا در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶/۰۴ درصد رشد یافته است و در حال حاضر با قیمت ۱۵۹/۶۶ دلار معامله می شود. سولانا هنوز بیش از ۳۰ دلار نسبت به بالاترین قیمت قبلی خود که ۱۰ روز پیش به آن رسیده بود، فاصله دارد.


این هفته، هفته آسانی برای شبکه سولانا نبود. روز سه شنبه قطع شبکه ای رخ داد که مدیرعامل سولانا، آناتولی یاکوونکو (Anatoly Yakovenko)، آن را ناشی از حجم زیاد معاملات ربات ها در زمان عرضه اولیه (IDO) در صرافی غیر متمرکز Raydium دانست.


IDO مورد بحث مربوط به پروتکل Grape بود، یک ابزار محبوب برای برنامه های مالی غیرمتمرکز در سولانا.


روز بعد، قطعی شبکه باعث کاهش ۱۳ درصدی قیمت سولانا به ۱۴۵ دلار شد، اما بعدا در همان روز، اعتبارسنجان شبکه مجددا شبکه را راه اندازی کردند و قیمت سولانا به ۱۶۳ دلار رسید.


اولنچ (Avalanche) نیز رالی بزرگ دیگری را امروز آغاز کرد. AVAX در یک روز ۱۶/۹ درصد رشد کرد و به قیمت جدید ۷۲/۱۵ دلار رسید.


بازار صعودی فعلی برای اولنچ را می توان به فروش توکن خصوصی روز پنجشنبه نسبت داد که توسط Polychain Capital و Three Arrows Capital هدایت شد و توانست ۲۳۰ میلیون دلار برای اکوسیستم اولنچ جمع آوری کند.


در همین حال، چیز چندان هیجان انگیزی برای رهبران بازار یعنی بیت کوین و اتریوم وجود ندارد. بیت کوین با ۲/۴ درصد افزایش به ۴۸،۷۲۹ دلار رسید.


اتریوم نیز امروز یکی از کندترین حرکات خود داشت و با ۱/۸۴ درصد رشد، به ۳۵۳۱ دلار رسید.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد .


منبع: decrypt


انتهای خبر

0
0