سهامیاب - آموزش بورس
1400/06/22
08:26
#سیمانی ✍️گروه سیمانی بر سر جدال‌ها بر نرخ‌گذاری دستوری، مدتی است از روند صعودی فاصله گرفته و مسیر اصلاح را طی می‌کند. شاخص این گروه در محدوده 10 ...

#سیمانی



✍️گروه سیمانی بر سر جدال‌ها بر نرخ‌گذاری دستوری، مدتی است از روند صعودی فاصله گرفته و مسیر اصلاح را طی می‌کند. شاخص این گروه در محدوده ۱۰ هزار واحدی یعنی ۵۰۰ واحد دیگر به سطح حمایتی می‌رسد و انتظار می‌رود این سطح بتواند مانعی برای اصلاح بیشتر خاکستری‌های بورس تهران باشد.



📉در این گروه #سفارس در ابتدای کانال ۲.۰۰۰ تومانی قرار گرفته است. محدوده ۱.۸۵۰ تومان برابر با تبدیل سطوح، محدوده‌ای که باری دیگر نوسان‌گیران سهم را زیر نظر خواهند گرفت.



🌀در #سشرق نیز قیمت‌های ۱.۰۰۰ تومانی مانعی برای رشد بیشتر سهم شده است. این سهم در محدوده ۷۵۰ – ۷۶۰ تومان به حمایت خوبی می‌رشد و انتظار می‌رود از قیمت‌های یاد شده، برگشت سهم به مدار رشد را داشته باشیم.



💢در #ستران به مرور فشار فروش در حال فروکش است. این سهم پایتخت‌نشین بواسطه برنامه افزایش سرمایه و فروش بهتر سیمان در مرکز کشور، می‌تواند از قیمت‌های ۲.۴۰۰ – ۲.۵۰۰ تومانی به روند قبلی خود بازگردد. در نهایت اشاره به #سغرب داشته باشیم که در رشد سیمانی‌ها سهیم نبود اما در افت آنها پیش‌قدم است. سغرب برای برگشت به مدار رشد نیاز به یک گزارش خوب ماهانه دارد.



انتهای خبر

0
0