بورس۲۴
1400/06/20
12:32
امضای تفاهم نامه بانک آینده با بزرگ‌ترین کارخانه ورق های ضد زنگ فولادی

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بانک آینده و شرکت یاس استیل نیکوکار، توسط نادرخواجه حق وردی، معاون امور شعب و بازاریابی بانک آینده و محمد مالامیری، مدیرعامل شرکت تولیدی یاس استیل نیکوکار به امضاء رسید.

امضای تفاهم نامه بانک آینده با بزرگ‌ترین کارخانه ورق های ضد زنگ فولادی

بورس۲۴ : تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بانک آینده و شرکت یاس استیل نیکوکار، توسط نادرخواجه حق وردی، معاون امور شعب و بازاریابی بانک آینده و محمد مالامیری، مدیرعامل شرکت تولیدی یاس استیل نیکوکار به امضاء رسید.


این تفاهم‌نامه با هدف ارتقای سطح همکاری مشترک و ارائه انواع خدمات ‌و تسهیل ارتباط میان طرفین در حوزه ارائه خدمات بانکی و مالی بانک آینده به این شرکت، منعقد شد.


مشارکت‌های مالی، ارائه تسهیلات ویژه در قالب طرح‌های آینده‌داران و کارگشا، عرضه سبدهای متنوع تسهیلات و خدمات نوین بانکداری الکترونیکی به تمامی کارکنان و شرکت‌های هم‌گروه، از دیگر موضوعات مطرح شده در این تفاهم‌نامه است.


هم‌چنین، ارائه انواع خدمات بانکی در حوزه‌های مختلف از جمله: اعتباری، ارزی، بانکداری الکترونیکی و بانکداری شرکتی در این تفاهم‌نامه پیش‌بینی شده است.



"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0