آکادمی هلاکوئی
1400/07/02
13:20
صرافی FTX لوگوی خود را روی اتومبیل های مسابقه ای فرمول یک مرسدس قرار می دهد

صرافی FTX Trading-یکی از صرافیهای پیشرو رمزارزها-اخیرا با…

صرافی FTX Trading-یکی از صرافیهای پیشرو رمزارزها-اخیرا با تیم فرمول یک Mercedes-AMG Petronas همکاری کرده تا نام تجاری خود را در چندین فصل تبلیغ کند. این همکاری شامل نمایش قابل توجهی از لوگوی FTX در خودروها و مسابقه دهنده های مرسدس خواهد بود.


FTX به طرفداران مسابقه می پیوندد


همانطور که توسط Newswire گزارش شده است ، نام تجاری FTX ابتدا – به نوعی – در جایزه بزرگ روسیه در ۲۶ سپتامبر(۴مهر۱۴۰۰) رونمایی خواهد شد. گسترش آن در اشکال مختلف ادامه می یابد و به شروع فصل مسابقه ی ۲۰۲۲ منتهی می شود.


در حالی که در خودروها و رانندگان مرسدس AMG نشان داده می شود ، آنها بیشتر در ناوگان کامیون های این شرکت مسابقه ، در گاراژ آنها و در کناره پیست و تاسیسات ارتباطی نمایش داده می شوند. FTX همچنین این شانس را دارد که نام تجاری خود را از طریق رانندگان Valterri Botas و Lewis Hamilton به بازار عرضه کند و با هر یک از آنها در تماس نزدیک باشد.


سایر ابتکارهای برنامه ریزی شده شامل راه اندازی مجموعه NFT و ادغام FTX Pay است


مدیرعامل و بنیانگذار FTX ، سام بانکمن فرید ، از این مشارکت و شانسی که برای تقویت “موقعیت” شرکت به عنوان یک صرافی کریپتوی برجسته جهانی فراهم می کند “هیجان زده” است.


در همین حال ، مدیرعامل Mercedes-AMG Petronas، توتو ولف معتقد است FTX مشارکت مناسبی را ایجاد می کند:


روح نوآورانه و انرژی خلاق [FTX] در چنین صنعت جهانی که به سرعت در حال توسعه است ، آنها را به یک شریک مناسب در پیگیری بی وقفه عملکرد خود تبدیل می کند. ما مشتاقانه منتظر ایجاد فرصت های جدید و هیجان انگیز برای تعامل با طرفداران خود و ارائه تجربیات در سطح جهانی برای آنها هستیم. “


ارتباط FTX با طرفداران ورزش


این اولین بار نیست که FTX از صنعت ورزش برای بازاریابی خود استفاده می کند. در اوایل ماه جاری ، استفان کری ، فوق ستاره بسکتبال در ازای سهمی در این شرکت ، به عنوان سفیر جهانی آن در قرارداد مشارکت دیگری به پلت فرم معاملاتی پیوست. تام بریدی ، بازیکن برتر فوتبال ، قراردادی مشابه با FTX منعقد کرده است و موافقت کرده که آن را برای سهام شرکت تبلیغ کند.


ورزشکاران فقط به خاطر پول این کار را نمی کنند: کری از طرفداران خود در مورد نحوه فعالیت در فضای کریپتو در ۶ سپتامبر(۱۵شهریور) مشاوره صادقانه خواست ، در حالی که بریدی در حال حاضر درخواست دریافت حقوق خود در قالب کریپتو را دارد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0