رمزارز نیوز
1400/11/02
13:08
کوینکس پاداش ریفرال را تا ۵۰٪ افزایش داد

براساس اطلاعیه جدید صرافی ارز دیجیتال کوینکس، معیارهای ارزیابی سفیران راحت‌تر شده است و افراد می‌توانند تا ۵۰ درصد کارمزد پرداختی… مطالعه مطلب ...

براساس اطلاعیه جدید صرافی ارز دیجیتال کوینکس، معیارهای ارزیابی سفیران راحت‌تر شده است و افراد می‌توانند تا ۵۰ درصد کارمزد پرداختی معاملات زیرمجموعه‌های معرفی‌شده را از آن خود کنند.


طبق اعلام رسمی کوینکس، این صرافی برنامه خود را در ۱۲ ژانویه ۲۰۲۲ به‌روزرسانی کرده است تا کاربران بیشتری را به مشارکت در برنامه سفیران تشویق کند. کوینکس معیارهای ارزیابی سفیرها را آسان‌تر از گذشته کرده است. در این به‌روزرسانی علاوه بر افزایش نرخ کمیسیون تا ۵۰٪، سفیران می توانند کمیسیون دائمی نیز دریافت کنند.


درصد رفرال

بعد از ارتقا حجم معاملاتی کاربران رفرال شده ( ماه گذشته )

قبل از ارتقا حجم معاملاتی کاربران رفرال شده ( ماه گذشته )

رتبه سفیر

۴۰٪

بیشتر مساوی با ۵۰۰,۰۰۰ دلار یا تعداد معامله‌گرهای جدید بیشتر از ۳ نفر در ماه گذشته

بیشتر مساوی با ۵۰۰,۰۰۰ دلار یا تعداد معامله‌گرهای بیشتر از ۱۰ نفر در ماه گذشته

نقره‌ای

۴۵٪

بیشتر مساوی با ۱,۰۰۰,۰۰۰ دلار و تعداد معامله‌گرهای جدید بیشتر از ۳ نفر در ماه گذشته

بیشتر مساوی با ۲,۵۰۰,۰۰۰ دلار

طلایی

۵۰٪

بیشتر مساوی با ۵,۰۰۰,۰۰۰ دلار و تعداد معامله‌گرهای جدید بیشتر از ۵ نفر در ماه گذشته

بیشتر مساوی با ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ دلار

الماسی

جدول بالا تغییرات معیارهای ارزیابی سفیرها پس از به‌روزرسانی اخیر را نشان می‌دهد. در ادامه به بررسی تغییرات می‌پردازیم: کوینکس معیارهای ارزیابی سفیران را در درجه اول از نظر حجم معاملات آپدیت کرده است.


تغییرات را در زیر مشاهده کنید:


طبق قوانین جدید، سفیران فقط باید بیش از ۳ تریدر یا معامله‌گر جدید دعوت کنند تا به رتبه نقره‌ای برسند.


معیارهای ارزیابی برای سفیران نقره‌ای از، «بیشتر مساوی با ۵۰۰.۰۰۰ دلار و یا تعداد معامله‌گران معرفی‌شده (ماه گذشته) ≥۱۰» به «بیشتر مساوی با ۵۰۰.۰۰۰ دلار و یا تعداد معامله‌گران معرفی‌شده (ماه گذشته)≥۳» تغییر کرده است. به عبارت دیگر، هنگامی که سفیران به رتبه نقره‌ای رسیدند، فقط باید هر ماه ۳ یا چند تریدر (معامله‌گر) جدید را دعوت کنند تا رتبه خود را حفظ کنند. البته باید توجه کنید که فقط کاربرانی که پس از زیرمجموعه شدن معامله انجام داده‌اند، جزء معامله ‌گران جدید محسوب می‌شوند.


همچنین حجم معاملات مورد نیاز برای سفیران رتبه طلایی از ۲.۵ میلیون دلار به ۱ میلیون دلار کاهش یافته است.


قبل از ارتقا، سفیران رتبه طلایی موظف بودند حجم معاملات ۲.۵ میلیون دلار را ثبت کنند که اکنون این عدد به ۱ میلیون دلار رسیده است. بنابراین چیزی حدود ۶۰ درصد کاهش یافته است. در عین حال مانند سفیران نقره‌ای ، سفیران طلایی برای حفظ رتبه خود باید حداقل ۳ نفر را در ماه جدید دعوت کنند.


حجم معاملات سفیران الماس نیز به ۵ میلیون دلار کاهش یافته است. براساس اعلام صرافی کوینکس، سفیران رتبه الماس باید حجم معاملات ۵ میلیون دلاری را ثبت کنند (که قبلا ۱۰ میلیون دلار بود) تا از کمیسیون ۵۰ درصدی بهره‌مند شوند.


به عبارتی دیگر در به‌روزرسانی جدید کوینکس، حجم معاملات موردنیاز سفیران سطح الماس ۵۰ درصد کاهش یافته است. جدا از کاهش حجم معاملات، سفیران با سطح الماس باید بیش از ۵ معامله‌گر جدید را در ماه دعوت کنند. وقتی این قانون را رعایت کنند به راحتی کمیسیون ۵۰ درصدی خود را دریافت می‌کنند. به عبارت دیگر، فرض کنید تریدری(معامله‌گری) که توسط سفیر الماس دعوت شده است، ۱۰۰.۰۰۰ دلار کارمزد تراکنش ایجاد کرده است، در نهایت آن سفیر ۵۰.۰۰۰ دلار از کوینکس دریافت می‌کند که چنین نرخ کمیسیون هیجان‌انگیزی در حوزه کریپتو بسیار جدید است.


به غیر از تغییرات در معیارهای ارزیابی، بخش عمده دیگری از ارتقاء کمیسیون، دائمی بودن آن است. پس از ارتقا، سفیران تا زمانی که به عنوان سفیران کوینکس باقی بمانند، کمیسیون خود را به صورت همیشگی دریافت می‌کنند !


قبل از ارتقا، کمیسیون‌های رفرال (زیرمجموعه) از تاریخی که معامله‌گر وارد می‌شد شروع می‌شد. پس از انقضای دوره ۲۴ ماهه (۲ ساله) ، سفیران دیگر کمیسیون‌های حاصل از کارمزد تراکنش‌های ایجاد شده توسط آن کاربر را دریافت نمی‌کردند. این در حالی است که، پس از ارتقا، سفیران می‌توانند تا زمانی که سفیران کوینکس هستند، کمیسیون دریافت کنند.


به عنوان مثال، فرض کنید سفیر A قبل از ارتقا، کاربر B را در ۱۲ ژانویه ۲۰۲۲ دعوت کرده است. پس از ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴، او دیگر کمیسیون کارمزد تراکنش‌های ایجادشده توسط کاربر B را دریافت نخواهد کرد، حتی اگر هنوز سفیر کوینکس باشد. اما، پس از ارتقا، تا زمانی که سفیر A سفیر کوینکس باقی بماند، از زیرمجموعه‌های جدیدی که به صرافی دعوت می‌کند ، می‌تواند برای همیشه کمیسیون دریافت کند.


توجه کنید: حجم معاملات رفرال(زیرمجموعه) شامل معاملات اسپات، مارجین و فیوچرز می‌شود ! این بدان معناست که معاملات اسپات، مارجین یا فیوچرز انجام‌شده توسط زیرمجموعه (شامل کاربران قدیمی و جدید دعوت شده توسط سفیران) در ماه گذشته در کل حجم معاملات لحاظ می‌شود.


به طور خلاصه، این ارتقا باعث افزایش کمیسیون شده است. با توجه به قوانین ارزیابی، کوینکس حجم معاملات مورد نیاز را به میزان قابل توجهی کاهش داده است که باعث راحتی کار می‌شود. کوینکس در حال جذب سفیران در سراسر جهان است.



انتهای خبر

0
0