آکادمی هلاکوئی
1401/01/18
00:00
ارائه دهنده برتر پرداخت فیلیپین ، رمزارزها را به برنامه تلفن همراه خود اضافه کرد

طبق گزارش‌ها، شرکت بزرگ فین‌تک PayMaya ،مستقر در…

طبق گزارش‌ها، شرکت بزرگ فین‌تک PayMaya ،مستقر در فیلیپین، به دنبال راه‌اندازی پی پال، Venmo و دیگران، یک ویژگی جدید ارز دیجیتال را در اپلیکیشن خود راه‌اندازی کرده است.


به گفته TechInAsia، کاربران PayMaya می‌توانند با استفاده از حساب‌های خود دارایی‌های دیجیتال را معامله، خرید و خرج کنند. این نیز بخشی از هدف PayMaya برای ارائه یک بسته رمزارزی جامع برای هر کسی است که علاقه مند برای ورود به بازار می باشد.


طبق این گزارش، PayMaya قصد دارد با ویژگی جدید، یادگیری و استفاده از ارزهای دیجیتال را برای فیلیپینی‌ها ساده‌تر کند. علاوه بر این، نیاز کاربران به ثبت نام در صرافی های ارز دیجیتال، ایجاد کیف پول رمزارزی و گذر از سایربخش های احراز هویت را از بین می برد.


PayMaya بزرگترین ارائه دهنده پرداخت های دیجیتال فیلیپین است. همچنین یک صادرکننده پول مجازی (EMI) و ارائه دهنده خدمات دارایی مجازی (VASP) است که دارای مجوز بانک مرکزی فیلیپین، Bangko Sentral ng Pilipinas، است. برنامه PayMaya بیش از ۴۰ میلیون کاربر ثبت نام کرده است.


شیلش بایدوان(Shailesh Baidwan)، رئیس PayMaya، در مورد محبوبیت فزاینده ارزهای دیجیتال در میان فیلیپینی‌ها اظهار داشت:


کاربران PayMaya با حساب های ارتقا یافته می توانند مستقیما بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) خود را با پزو فیلیپین معامله کنند. سایر ارزهای دیجیتال موجود برای معامله در سایت شامل کاردانو (ADA)، چین لینک (LINK)، یونی سواپ (UNI)، سولانا (SOL)، کوانت (QNT)، پولکادات (DOT)، پالیگان (MATIC) می باشند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0