بورسینه
1399/10/23
13:08
🔹در بورس امروز حقوقی‌ها حدود هزار و ۹۰۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد ۱۳هزار و ۴۷۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۲۳درصد ...

🔹در بورس امروز حقوقی‌ها حدود هزار و ۹۰۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد ۱۳هزار و ۴۷۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۲۳درصد یعنی سه هزار میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۱۴درصد از کل معاملات شد.



🔹بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «محصولات شیمیایی»، «فلزات اساسی» و «بانک‌ها و موسسات اعتباری» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «مواد و محصولات دارویی» و «ماشین‌آلات و تجهیزات» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.



🔹سه نماد #فملی، #فولاد و #وتجارت لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به #دشیمی، #سیستم و #تکسا معطوف بود.



🔹مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت ملی صنایع مس ایران معادل ۱۴۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی شیمی دارویی داروپخش با برتری ۶۰میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.



🔹امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۸۱نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۲۶۸نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۴۶۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم دو هزار و ۳۵۰میلیارد تومان بود.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0