ارزینکس
1400/06/16
12:01
💢 مروری بر پروژه MOONIENFT 🔘 پروژه MOONIENFT بازی به سبک play to earn است که در آن پتانسیل nftها مشخص می‌شود. تمام توکن‌های این پروژه به طور ۱۰۰ ...

💢 مروری بر پروژه MOONIENFT



🔘 پروژه MOONIENFT بازی به سبک play to earn است که در آن پتانسیل nftها مشخص می‌شود.


تمام توکن‌های این پروژه به طور ۱۰۰ درصدبه عنوان وثیقه در دیفای قابل استفاده هستند. با انجام فعالیت در مسابقه‌ای که برای کاربران فراهم شده افراد پاداش دریافت می کنند و جوایزی که می‌گیرند در نتیجه سود سپرده‌های است که افراد دیگر قرار داده‌اند البته سود افراد سپرده‌گذار کاملا جدا از این موضوع است.



🔘 با برد هر شخص افراد امتیاز می‌گیرند و اگر به حد نصاب برسد شخصی که زودتر توانسته به آن حد نصاب دست یابد امکان برنده شدن ۳۰ هزار دلار را دارد. از دیگر ویژگی‌هایی که در اختیار کاربران قرار داده این است که هرچه افراد به دفعات بیشتری بازی کنند فرصت‌های بیشتری برای برنده شدن با مبالغ بیشتر و همچنین شانس بیشتری نیز به دست می‌آورند. توکن این پلتفرم هم به صورت پرداختی است و هم به صورت حکومتی که با آن هم بتوانند NFTهای مختلف را بخرند و هم بتوانند برای آینده و مسیر حرکتی پروژه با رای گیری تصمیم بگیرند. در بخش یلد فارمینگ افراد می‌توانند علاوه بر NFT از توکن خود پروژه و از استیبل کوین‌ای مثل USDT استفاده کنند.



🔘 این پروژه بر بستر اتریوم قراردادها دارد و قرار است در بخش سوم سال ۲۰۲۲ پل ارتباطی با بایننس ایجاد نماید و در بخش چهارم ۲۰۲۲ بازی‌های بیشتری را ارائه نماید. افرادی که این بازی را انجام می‌دهند در همان نگاه اول آنها را به سال‌های بسیار قبل می‌برد که اکثر افراد برای بازی کردن از میکرو یا سگا استفاده می‌کردند و کیفیت و سبک بازی پروژه دقیقا باعث می‌شود تا حس نوستالژی زیبایی برای افراد ایجاد بشود.



🔘 تیم :


موسس پروژه مایکل اسزاچنو نام دارد که موسس پروژه VAIOTO بوده و به مدت دو سال خودش رهبری آن را بر عهده داشته همچنین موسس VERIORI بود که حدود دو سال مدیریت پروژه را برعهده داشت و با شروع این پروژه مدیریت آن را به افراد دیگر واگذار کرد.



شخص بعدی لوکانسه کووالسکی می‌باشد که بیش از نفر قبلی در ایجاد استارتاپها فعالیت داشته و سابقه پرباری در این موضوع دارد.


این شخص موسس دو پروژه با نام‌های FLYING BISONS و BOOTSTRAP است که از سال ۲۰۱۶ فعالیت آنها آغاز شده و کماکان هم ادامه دارد.


این شخص به مدت حدود دو سال برای ISOBAR POLAND به عنوان طراح کارکرده, همچنین موسس پروژه‌های DOAPP و SPARE TIME و چندین پروژه دیگر بوده است.



🔘 توکنومتری :



تعداد توکن‌های این پروژه ۲ میلیارد واحد است که با نماد MNY عرضه اولیه آن تا چند روز دیگر آغاز می‌شود و عرضه عمومی آن چندی بعد اعلام می‌گردد.


نحوه عرضه این توکن به شرح زیر است :



🔰 ۱. فروش خصوصی : ۱۶ درصد.



🔰 ۲. فروش عمومی : ۲ درصد.



🔰 ۳. تیم : ۱۵درصد.



🔰 ۴. مشاوران : ۵ درصد.



🔰 ۵. تبلیغات : ۱۰ درصد.



🔰 ۶. فاندیشن : ۱۰ درصد.



🔰 ۷. اکوسیستم : ۲۰ درصد.



🔰 ۸. نقدینگی : ۳ درصد.



🔰 ۹. پاداش : ۱۵ درصد.



🔰 ۱۰. ذخیره : ۴ درصد.

انتهای خبر

0
0