فرارسانه
1401/02/26
16:22
📆در معاملات میانه هفته رقم خورد (دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه 1401) ✅ تغییر مالکیت 2500 میلیارد تومان سهام در بازارهای فرابورس 📌فرابورس ایران در روز می...

📆 در معاملات میانه هفته رقم خورد (دوشنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱)



✅ تغییر مالکیت ۲۵۰۰ میلیارد تومان سهام در بازارهای فرابورس



📌فرابورس ایران در روز میانه هفته دادوستدهایی به ارزش ۱۷۰ هزار میلیارد تومان را تجربه کرد که به روال دوشنبه‌های هر هفته بخش عمده این معاملات متعلق به عملیات بازار باز بانک مرکزی بود.



⭕️ به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، در دادوستدهای روز جاری بیش از ۱۷۰ هزار میلیارد تومان انواع دارایی مالی دست‌به‌دست شد که متعلق به ۶ میلیارد ورقه بود. این دادوستدها در بیش از ۲ میلیون نوبت معاملاتی به ثبت رسید.



بررسی ارزش معاملات به تفکیک بازارها نشان می‌دهد امروز بیشتر از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برگه سهم خریدوفروش شده که متعلق به ۳.۷ میلیارد سهم است.


همچنین در بازار اوراق مالی اسلامی هم بیش از ۲ هزار میلیارد تومان معامله به ثبت رسیده که حجم آن بالغ‌بر ۲۲ میلیارد تومان بوده است.



گفتنی است امروز در جریان عملیات بازار باز بانک مرکزی بیش از ۱.۸ میلیارد ورقه، به ارزش ۱۶۵ میلیارد تومان دادوستد شد.



آیفکس فرابورس هم تحت تاثیر رشد قیمت نمادهای آریا، صبا، فرابورس، تجلی، هرمز و ومهان ۱۳۰ واحد بالا رفت و در عدد ۲۱ هزار و ۶۲۰ رسید.


این در حالی بود که نماد غصینو بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل داشت.



در دادوستدهای روز دوشنبه نمادهای حگهر، کتوکا، ثغرب، ثپردیس، کمرجان، کلر و وگستر بیشترین رشد قیمت‌ها و نمادهای غپآذر، زکشت، زشریف، زماهان، تلیسه، غمینو و ریشمک بیشترین کاهش قیمت‌ها را داشتند.



همچنین نمادهای ددانا، فجهان، فزر، توسن، تجلی، گدنا و کرمان پرتراکنش‌ترین نمادهای امروز بازار بودند.


این گزارش حاکی است طی معاملات روز جاری عرضه اولیه نماد «ددانا» به روش ثبت سفارش در بازار اول فرابورس انجام شد.



#فرابورس


#گزارش_روزانه_بازار



🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0