بورس۲۴
1400/03/10
11:34
دومین تجربه منطقه آزاد کیش در انتشار اوراق برای تامین مالی

نشست خبری پذیره‌نویسی اوراق خرید دین شرکت «سرمایه‌گذاری و توسعه کیش» برگزار شد.

بورس۲۴ : نشست خبری پذیره‌نویسی اوراق خرید دین شرکت «سرمایه‌گذاری و توسعه کیش» برگزار شد.


سیدروح‌اله حسینی مقدم مدیرعامل تامین سرمایه بانک ملت به عنوان تامین سرمایه‌‌ای که پذیره‌نویسی و بازارگردانی اوراق خرید دین شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش را برعهده دارد، گفت: این دومین تجربه منطقه آزاد کیش در انتشار اوراق برای تامین مالی است و در کل تامین مالی از طریق سایر ابزارهای بازار سرمایه برای شرکت‌هایی که امکان پذیرش در بورس و فرابورس را ندارند، بسیار مناسب است.


وی افزود: منطقه آزاد کیش با استفاده از روش‌های تامین مالی نوین می‌تواند به عنوان الگویی برای سایر بنگاه‌های اقتصادی فعال در این منطقه و دیگر مناطق قرار گیرد تا از ظرفیت‌های تامین مالی موجود در بازار سرمایه مانند انتشار اوراق استفاده کنند.


در ادامه، ناصر آخوندی عضو هیات‌مدیره منطقه آزاد کیش در نشست خبری ویژه اوراق خرید دین شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش با اشاره به اینکه فرابورس نه تنها برای مناطق آزاد بلکه برای شرکت‌های بخش خصوصی نیز ظرفیت تامین مالی دارد، گفت:با اتصال بین بخش خصوصی و بازار سرمایه، امکان تامین مالی ساده‌تر با نرخ کمتر و سرعت بیشتر فراهم می‌شود.


آخوندی در مورد اوراق خرید دین شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش، بیان کرد:این اوراق به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان دارای مدت ۳۲ ماهه است و نرخ اوراق نیز ۱۸ درصد سالانه تا سررسید است که مواعد پرداخت نیز هر سه ماه یکبار از تاریخ انتشار خواهد بود.


انتهای خبر

0
0