تکنیکال ثنایی
1400/05/11
21:26
✔️روز جاری در مجموع حدود پنج هزار و ۱۹۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #خساپا، #کدماح، #برکت، #شصدف و #خودرو به ترتیب در رتبه اول تا...

✔️روز جاری در مجموع حدود پنج هزار و ۱۹۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #خساپا، #کدماح، #برکت، #شصدف و #خودرو به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.



✔️در سومین روز هفته معادل ۱۶۳میلیارد تومان سهام سایپا دست به دست شد، حق تقدم معدنی دماوند پس از معاملاتی به ارزش ۱۵۷میلیارد تومان دوم شد و سهام گروه دارویی برکت نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.



✔️سهام بیمه تجارت نو (#بنو) پس از بازگشایی هشت درصد رشد قیمت را تجربه کرد و از طرف دیگر سهام سیمان کارون (#سکارون) با افت ۴۱درصدی قیمت کام سهامداران خود را تلخ کرد.



✔️بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که ۸۲۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «خودرو و ساخت قطعات» با معاملات ۶۵۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.



✔️امروز ۴.۶درصد از کل سهام صنعتی دوده فام (#شصدف) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۱.۷درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۶سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۵۱نماد نخست اختصاص داشت.

انتهای خبر

0
0