بورس۲۴
1400/02/26
00:54
معرفی سخنرانان نخستین کنفرانس آنلاین مس

مجید ضیائی مدیر عامل مس شهید باهنر به همراه مدیر عامل صنایع ملی مس ایران، معاون معدنی وزارت صمت و رئیس انجمن مس ، سخنرانان نخستین کنفرانس آنلاین مس خواهند بود...

بورس۲۴ : مجید ضیائی مدیر عامل مس شهید باهنر به همراه مدیر عامل صنایع ملی مس ایران، معاون معدنی وزارت صمت و رئیس انجمن مس ، سخنرانان نخستین کنفرانس آنلاین مس خواهند بود.



به گزارش روابط عمومی مس باهنر نخستین کنفرانس آنلاین مس با موضوع فرصت های پنهان سرمایه گذاری در صنعت مس با نگاهی به بازار و معدن، با مشارکت و همکاری ایمیدرو، شرکت ملی صنایع مس ایران و انجمن مس ایران روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت برگزار می شود.


در این کنفرانس صاحب‌نظران حوزه معادن و صنایع مس به بحث و تبادل نظر می پردازند و تنی چند از مدیران و فعالان این صنعت نیز سخنرانی خواهند کرد و کارشناسان این صنایع می‌توانند به صورت آنلاین در این سمینار شرکت و تبادل اطلاعات کنند.


بر اساس این گزارش، اردشیر سعد محمدی مدیر عامل شرکت صنایع ملی مس، اسدالله کشاورز معاون معدن و صنایع معدنی وزارت صمت، بهرام شکوری رئیس انجمن مس ایران از دیگر سخنرانان این کنفرانس هستند.


بر پایه این گزارش، توسعه پایدار و حذف موانع پیش روی صنعت، بررسی وضعیت سرمایه گذاری در صنایع پایین دستی و بالادستی مس، بررسی آینده بازار مس و ظرفیت های سرمایه گذاری و اکتشاف و فعال سازی معادن غیرفعال مس، محورهای این همایش آنلاین را تشکیل می دهند.

انتهای خبر

0
0