رمزارز نیوز
1401/05/05
15:30
پالیگان، پیشرو در زمستان رمزارزها!

بر اساس آمار جدید منتشرشده، اکوسیستم ارز دیجیتال پالیگان (MATIC) در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲، علی‌رغم شکست و… مطالعه مطلب ...

بر اساس آمار جدید منتشرشده، اکوسیستم ارز دیجیتال پالیگان (MATIC) در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲، علی‌رغم شکست و عملکرد ضعیف دیگر پروژه‌ها، رشد قابل‌توجهی را تجربه کرد.


طبق گزارش‌‌ها، میانگین هزینه تراکنش‌ها در شبکه پالیگان در این بازه زمانی ۴۹ درصد کاهش یافت و به ۰٫۰۱۸ دلار رسید. در همین حال، تعداد کل تراکنش‌های پردازش‌شده در این شبکه، با ۴ درصد افزایش به ۲۸۴ میلیون دلار و درآمد آن هم به بیش از ۵ میلیون دلار رسید.


در این بازه، پالیگان همچنین شاهد افزایش ۱۲ درصدی تعداد آدرس‌های منحصربه‌فرد در پلتفرم خود بود که به ۵٫۳۴ میلیون آدرس رسید. علاوه بر این، توسعه‌دهندگان بیشتری جذب این شبکه شدند، به طوری‌که، تعداد سازندگان قراردادهای جدید ۲۷۳ درصد افزایش یافت و بیش از ۹۰ هزار توسعه‌دهنده اولین قرارداد خود را در پالیگان منتشر کردند.


همچنین، پلتفرم‌های دیفای مستقر در پالیگان شاهد رشد قابل‌توجهی بودند. برای مثال، پلتفرم Bungee در این بازه شاهد افزایش ۹۷۲ درصدی حجم تراکنش‌هایش بود، در حالی که تعداد کاربرانش هم بیش از ۱ هزار درصد افزایش یافت.


پروژههای NFT و پروتکل‌های بازی مستقر در پالیگان نیز علی‌رغم بازار نزولی، سه ماهه خوبی داشتند. برای مثال، بازی Aavegotchi با راه‌اندازی Gotchi Land، بیش از ۱۰۰ هزار کاربر جدید را جذب کرد.


جدای از این‌ها، پالیگان در این بازه از آغاز همکاری با برندهای بزرگی مانند باشگاه فوتبال لیورپول، خبر داد.


انتهای خبر

0
0