بورس۲۴
1401/06/03
16:43
استفاده از فناوری های پیشرفته در توسعه صنعت روانکار کشور

با توجه به اهمیت توسعه دانش بنیان صنعت روانکار کشور و نیاز به تحول در این صنعت، مدیر عامل شرکت نفت ایرانول با حضور در پژوهشگاه صنعت نفت از آخرین دستاوردهای این مرکز تحقیقاتی بازدید کرد...

استفاده از فناوری‌ ‎های پیشرفته در توسعه صنعت روانکار کشور

بورس۲۴ : با توجه به اهمیت توسعه دانش‌بنیان صنعت روانکار کشور و نیاز به تحول در این صنعت، مدیر عامل شرکت نفت ایرانول با حضور در پژوهشگاه صنعت نفت از آخرین دستاوردهای این مرکز تحقیقاتی بازدید کرد.


این بازدید با حضور محمد حسینی مدیرعامل ایرانول، عظیم کلانتری، رییس پژوهشگاه صنعت نفت، معاونان تولید، بهره‌برداری و طرح‌و‌توسعه شرکت برگزار و در مذاکرات صورت گرفته برگسترش همکاری‌های دوجانبه تاکید شد.


بر اساس این خبر، در حاشیه بازدید از پژوهشگاه، رئیس پردیس پایین دستی و روسای پژوهشکده‌های پالایش و کاتالیست پژوهشگاه صنعت نفت به ارائه توضیحات فنی و معرفی پروژه‌های صنعتی مهم و در دست مطالعه پرداختند. دراین بازدید مدیر عامل ایرانول با تاکید بر توانمندی‌های بالای شرکت نفت ایرانول در حوزه دانش صنعت روانکار که مبتنی بر دهه‌ها فعالیت در این صنعت و توان بسیار بالای بخش پژوهش شرکت است و همچنین تجربه گران‌بهای پژوهشگاه صنعت نفت به عنوان بازوی پژوهشی شرکت ملی نفت ایران که ناشی از چند دهه فعالیت در حوزه‌های بالادستی و پایین‌دستی صنعت نفت است برعملیاتی نمودن تفاهم نامه فی‌مابین برای بهره‌برداری بهینه‌تر از ظرفیت‌های شرکت نفت ایرانول تاکید کردند.


حسینی تصریح کرد: همکاری در داخلی‌سازی مواد افزودنی و دستیابی به فرمولاسیون محصولات استراتژیک مورد نیاز خطوط تولیدی صنایع مختلف با هدف افزایش توان عملیاتی، ایجاد ارزش افزوده در محصولات و کاهش نیازمندی‌های خارجی، از مهمترین محورهای همکاری با پژوهشگاه صنعت نفت است.


رییس پژوهشگاه صنعت نفت نیز با برشمردن ظرفیت‌های تحقیقاتی و معرفی دستاوردهای این پژوهشگاه در همکاری با پالایشگاه‌های بزرگ کشور، گفت: پژوهشگاه صنعت نفت با دارا بودن سه پردیس «پژوهش و توسعه صنایع بالادستی نفت»، «پژوهش و توسعه صنایع پایین دستی نفت» و «پژوهش و توسعه انرژی و محیط زیست» آماده همکاری با شرکت نفت ایرانول به منظور ارتقای تکنولوژی تولید روغن پایه به گروه دو و سه است.


در پایان، دو طرف بر ادامه جلسات تخصصی به منظور جمع‌بندی طرح فنی مشترک برای عملیاتی کردن توافقات در حداقل زمان ممکن تاکید کردند.

انتهای خبر

0
0