تحلیلگران بازار سرمایه
1400/07/25
11:37
مجمع #برکت 📌 گزارش همفکران از مجمع افزایش سرمایه برکت ✅ قیمت تمام شده واکس در فاز اول تولید چند ده دلار بود اما در فاز دوم توانستیم از 30 دوز در ...

مجمع


#برکت



📌 گزارش همفکران از مجمع افزایش سرمایه برکت



✅ قیمت تمام شده واکس در فاز اول تولید چند ده دلار بود اما در فاز دوم توانستیم از ۳۰ دوز در لیتر به ۲۰۰۰ دوز در لیتر برسیم. تلاش ما این است که هزینه تولید را مجددا کاهش دهیم.



✅ در فاز دو حدود ۳ الی ۴ میلیون دوز تولید شده است.



✅ بر اساس مستندات پزشکی دوز سوم اجباری خواهد بود و با توجه به بررسی ها می توانیم به تمام کسانی که دو دوز سینوفارم دریافت کرده اند واکسن برکت را به عنوان دوز سوم تزریق کنیم. بنابراین یک بازار دوز سوم پیش روی شرکت قرار دارد.



✅ واکسن سینوفارم ۸ تا ۱۲ سال و اسپوتنیک بدون مجوز سازمان بهداشت جهانی در کشورهای جهان تزریق می شوند و ما هم می توانیم از این مسیر استفاده کنیم.



✅ بر اساس پیش بینی دانشمندان با تغییر پلتفرم در سال ۲۰۲۲ بازار جدیدی برای تولید واکسن های کرونا ایجاد خواهد شد و بازار تولید در این سال هم پیش روی شرکت قرار دارد.



✅ ظرفیت های ایجاد شده در سه فاز تولید واکسن پس از کرونا بلااستفاده نخواهد بود. از طرفی ممکن است ویروس کرونا مانند آنفولانزا باز هم به تزریق واکسن نیاز داشته باشد و از طرف دیگر می توان از این ظرفیت ها برای تولید سایر واکسن ها استفاده کرد.



✅ پیش بینی می شود بتوانیم در آبان ماه کارخانه فاز سه برکت را در مرحله تست قرار دهیم.



انتهای خبر

0
0