ارزینکس
1401/03/23
18:24
💢 استیبل‌کوین ترون به مقطع حساسی رسیده است؛ لغزش اندک USDD از دلار 🔘 به گزارش کریپتو پوتیتو، جاستین سان اعلام کرده از ذخایر ترون دائو ۲ میلیارد دل...

💢 استیبل‌کوین ترون به مقطع حساسی رسیده است؛ لغزش اندک USDD از دلار



🔘 به گزارش کریپتو پوتیتو، جاستین سان اعلام کرده از ذخایر ترون دائو ۲ میلیارد دلار برداشت می‌کند تا از پشتوانه استیبل‌کوین USDD محافظت کند. موسس ترون و نماینده دائمی کشور گرنادا در سازمان تجارت جهانی WTO، گفته ترون دائو از سرمایه‌های خود استفاده خواهد کرد تا از رمزارز TRX در مقابل فاندینگ ریت فروش استقراضی این رمزارز در صرافی بایننس محافظت کند. برابری استیبل‌کوین الگوریتمی ترون USDD با دلار اندکی دچار لغزش شده ونگرانی‌ها در این رابطه در حال افزایش است؛ اما بنیان‌گذار ترون افرادی که روی ترون شورت گرفته‌اند را تهدید به لیکوئید شدن کرده است.



🔘 استیبل کوین USDD یک استیبل کوین الگوریتمی است که با سوزاندن توکن TRX به منظور حفظ ارزش معادل با دلار کار می‌کند. به منظور اجتناب از شرایط بحرانی USDD با خرید رمزارزهای مختلف مانند بیت‌کوین، ترون و استیبل‌کوین‌هایی مانند USDC و USDT و TUSD و USDJ مقرر کرده ارزش بازار پشتوانه USDD به حجم عرضه این استیبل کوین از ۱.۳ به ۱ کمتر نشود.



📌 منبع خبر



انتهای خبر

0
0