بورسینه
1400/07/28
09:54
🔹در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۴۸۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۳۱۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیس...

🔹در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۴۸۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۳۱۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۱۷۵میلیارد تومان می‌رسد.



🔹تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید #انرژی۳، #های_وب و #آپ به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سایر اشخاص بورس انرژی ۲۳۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. عرضه نیز در صفوف فروش #ثقزوی، #وشمال و #لپارس در نوبت انتظار است.



🔹ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۳۸۰میلیارد تومان (۷۹درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۲۱۰میلیارد تومان (۶۷درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۶ نماد و حجم صف‌های فروش در هشت نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت عمران و سازندگی قزوین با نماد (#ثقزوی) به ۷.۲درصد کل تعداد سهام آن می رسد.



🔹«فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» با اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۲۳۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «اطلاعات و ارتباطات» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۴۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» با تقاضای فروش ۵۰میلیارد تومانی همراه است.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0