بورس پرس
1401/06/08
15:48
معاملات مشکوک یک پتروشیمی، دو قندی و سیمانی، دو شرکت شیمیایی + ۱۰ نماد

در روز افت ۳۸۷۶ واحدی شاخص، یک پتروشیمی، دو سهم قندی و سیمانی، دو شرکت از گروه محصولات شیمیایی به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات چهارمین روز کاری این هفته، بازار سهام کم حجم با ادامه توجه به نمادهای کوچکتر آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با افت ۳۸۷۶ واحدی و عقب نشینی در کانال یک میلیون و ۴۴۱ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .


به این ترتیب، بیش از ۳.۶ و ۲۰.۹ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به سایپا، شستا، ایران خودرو، بیمه دانا به همراه ذوب آهن با تقاضای ۴۰۲، ۳۵۰، ۲۴۶، ۲۳۳ و ۲۱۱ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۹ تا پنج برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، بهپاک شرکت حاضر در بازار دوم فرابورس با رشد ۴.۸ درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد ۲۳.۷ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های لوازم خانگی پارس ، آینده سازان بهشت پارس، کابل البرز ، پتروشیمی ارومیه ، قند شیرین خراسان، فولاد خراسان ، سرمایه گذاری لقمان، پاکسان، سیمان قاین ، نورد و قطعات فولادی ، کاشی حافظ ، کیمیدارو، بهمن لیزینگ و سموم علف کش ، معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور یک پتروشیمی، دو سهم قندی و سیمانی، دو شرکت از گروه محصولات شیمیایی به همراه ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0