اقتصاد آنلاین
1400/07/26
15:16
بیشترین ارزش معاملات سهام (۲۶ مهر) / ثبت ارزش معاملات پنج هزار میلیاردی در سومین روز هفته

امروز معامله‌گرها ۲۵۰میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری پارس آریان خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فلزات اساسی تعلق داشت و ۲.۹درصد از کل سهام ملی سرب و روی ایران معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی ؛ روز جاری در مجموع حدود پنج هزار میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «آریان»، «فملی»، «شپنا»، «شبندر» و «فاسمین» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.


در سومین روز هفته معادل ۲۵۰میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری پارس آریان دست به دست شد، ملی صنایع مس ایران پس از معاملاتی به ارزش ۱۸۰میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت اصفهان نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.


بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فلزات اساسی» تعلق داشت به طوری که ۹۳۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «محصولات شیمیایی» با معاملات ۷۹۰میلیارد تومانی دوم شد و «سرمایه گذاری‌ها» در جایگاه سوم قرار گرفت.


امروز ۲.۹درصد از کل سهام ملی سرب و روی ایران (فسرب) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۳.۳درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در چهار سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۴۳نماد نخست اختصاص داشت.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید


بیشترین ارزش معاملات 00.07.26
رتبه بندی ارزش معاملات 00.07.26.gif
انتهای خبر

0
0