بورس نیوز
1400/10/13
12:55
پیش بینی قیمت ۱۰۰ هزار دلاری بیت کوین

پیش‌بینی می‌شود ارزش بیت کوین تا پایان ۲۰۲۳ یا حتی تا پایان سه‌ماهه اول ۲۰۲۲ به ۱۰۰ هزار دلار برسد و اتریوم تا ۶۰۰۰ دلار بالا رود.

بیت کوین+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز ، ارز‌های مجازی طی ۱۰ سال گذشته تغییرات بسیاری داشته‌اند. برای مثال بیت کوین از یک طرح آزمایشی به یک گروه سرمایه‌ای جدید و طلای دیجیتال تبدیل شده است.



بیشتر بخوانید: ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی ۰.۵۸ درصد کمتر شد


عوامل بسیاری از افزایش قیمت بیت کوین حمایت می‌کنند، مانند مقبولیت بیشتر آن توسط شرکت‌های سنتی و افزایش تقاضا از سوی صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس. متخصصان عقیده دارند ارزش بیت کوین احتمالا تا پایان ۲۰۲۳ به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد و برخی تحلیلگران هم ادعا می‌کنند این رقم تا پایان سه‌ماهه اول ۲۰۲۲ قابل‌دستیابی خواهد بود.


البته برخی دیگر از تحلیلگران برای انتخاب یک زمان و تاریخ دقیق محتاط‌تر هستند و انتظار دارند بیت کوین تا پایان ۲۰۲۲ فراتر از ۷۰ هزار دلار نرود. کارل الکساندر استاد دانشگاه ساسکس می‌گوید بیت کوین در ۲۰۲۲ تا ۱۰ هزار دلار سقوط می‌کند.


اتریوم


ارز مجازی اتریوم هم عملکرد خوبی در ۲۰۲۱ داشته و انتظار می‌رود روند افزایشی آن در ۲۰۲۲ هم ادامه داشته باشد و تا پایان سال به ۶ هزار دلار برسد. مارک کوبان سرمایه‌دار و میلیاردر آمریکایی عقیده دارد ظرفیت رشد اتریوم حتی از بیت کوین هم بیشتر است.


بایننس کوین


بیش‌از یک میلیارد دلار تجارت روزانه باینانس کوین، آن را به یکی از محبوب‌ترین ارز‌های مجازی تبدیل کرده‌است. البته بزرگ‌ترین تهدید، بی‌ثباتی زیاد این ارز مجازی است که باعث شده تحلیلگران سقوط قیمت آن را پیش‌بینی کنند. اما بسیاری هنوز عقیده دارند ارزش این ارز مجازی در پایان ۲۰۲۲ از هزار دلار می‌گذرد.


دوج کوین


برخی تحلیلگران در ۲۰۲۰ دلیل صعود ناگهانی دوج کوین را پیش‌بینی کرده و آن را یک سرمایه‌گذاری با ارزش در بلندمدت می‌دانستند. حالا پیش‌بینی می‌شود این ارز مجازی تا پایان ۲۰۲۲ به ۰.۲۷ دلار برسد و در آغاز سال آینده میلادی ۰.۳ دلار معامله شود.


ترا (لونا)


متخصصان عقیده دارند متوسط قیمت ارز مجازی لونا در ۲۰۲۲ از ۱۰۵ دلار می‌گذرد و حداکثر قیمت آن بیش‌از ۱۲۰ دلار خواهد بود.


شیبا اینو


ارزش این ارز مجازی در اواسط بهار بالا رفت و بعد سقوط کرد. اما از پایان فصل بهار روبه‌افزایش بوده‌است. برخی متخصصان عقیده دارند ارزش شیبا تا پایان بهار ۲۰۲۲ به ۰.۰۰۰۰۷۶۹۸ دلار می‌رسد و ارزش آن در پایان سال جاری میلادی ۰.۰۰۰۰۸۲۶۷ دلار خواهد بود.


کاردانو


ارزش این ارز مجازی ۶۰۰ در صد طی یک‌سال گذشته افزایش یافته‌است و بسیاری از تحلیلگران عقیده دارند قیمت آن طی سه‌ماهه اول ۲۰۲۲ از ۲ دلار گذشته و تا ۳ دلار بالا می‌رود.


پولکادات


تحلیل‌های فنی نشان می‌دهند قیمت پولکا دات با ساخت پلتفرم‌های بلاک چین مخصوص توسط خالقان آن و آماده شدن برای قرار گرفتن در بازار‌های بزرگ بورس ارز مجازی در سراسر دنیا تا ۶۰ دلار بالا می‌رود.


اوالانچ


تحلیل‌های فنی نشان می‌دهند متوسط ارزش این ارز مجازی در ۲۰۲۲ از ۱۳۰ دلار می‌گذرد.


انتهای خبر

0
0