آکادمی هلاکوئی
1400/06/27
11:00
رشد ۶۰ درصدی قیمت AVAX بعد از فروش خصوصی ۲۳۰ میلیونی این رمزارز

بنیاد اوالانچ، موسسه غیر انتفاعی که بر توسعه…

بنیاد اوالانچ، موسسه غیر انتفاعی که بر توسعه بلاکچین اوالانچ نظارت دارد، به تازگی افشا کرده است که با مشارکت شرکت کنندگان در دور جدید تامین بودجه چند میلیون دلاری این پلتفرم به رهبری شرکت هایی چون PolyChain Capital و Three Arrows Capital و سازمان هایی چون R/Crypto Fund ، Dragonfly ، CMS Holdings ، Collab+Currency، و Lvna Capital، فروش ۲۳۰ میلیون کوین را به انجام رسانده است؛ به این ترتیب، این اکوسیستم وارد فاز تازه ای از رشد و توسعه خود خواهد شد.


این رقیب اتریوم اخیرا ۶۰ درصد افزایش قیمت داشته و به بالاترین سطح خود طی یک هفته گذشته رسیده است. طبق گزارش CoinGecko، پلتفرم قرارداد هوشمند اوالانچ (AVAX) در زمان نگارش این مطلب با ۱۴.۲۵٪ رشد در تایم فریم روزانه با قیمت ۷۳.۶۹ دلار در حال ترید شدن می باشد.


این بنیاد قصد دارد بودجه جمع آوری شده را برای توسعه امور مالی غیر متمرکز (DeFi) ، برنامه های سازمانی و سایر موارد کاربرد در بلاکچین عمومی اوالانچ اختصاص دهد.


تحقیقات اخیر شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر Outlier Ventures حاکی از آن است که اوالانچ از نظر فعالیت توسعه دهندگان در سال گذشته رشد قابل توجهی را نشان داده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: dailyhodl


انتهای خبر

0
0