ارزینکس
1400/03/28
10:50
💢 مروری بر پروژه PLUTOS NETWORK 🔘 پروژه PLUTOS NETWORK یک پلتفرم است که با هدف معرفی مشوق‌های استخراج و جوایز STAKINGبه کاربران، به وجود آمده است....

💢 مروری بر پروژه PLUTOS NETWORK



🔘 پروژه PLUTOS NETWORK یک پلتفرم است که با هدف معرفی مشوق‌های استخراج و جوایز STAKINGبه کاربران، به وجود آمده است. این پروژه که به صورت کراس‌چین عمل می‌کند تا حالا به چندین بلاکچین مانند سولانا و پلکادات و بایننس اسمارتچین دسترسی دارد.



🔘 افراد با استفاده از این پلتفرم می‌توانند هم به بازارهای مالی سنتی دسترسی داشته باشند و هم بازار‌های کریپتوکارنسی. بنا به گفته وایت پیپر، این پروژه از میزان بسیار کم کارمزد و میزان امنیت بالا و قابلیت همکاری با نهادهای مختلف برخوردار است همچنین افراد مختلف می‌توانند با استیک کردن دارایی‌های خودشان در این پلتفرم سود کسب کنند که ابتدا بر بلاکچین اتریوم فعال می‌شود و بعد بر سایر بلاکچین‌ها.همچنین با استفاده از این پلتفرم در آینده می‌توان معامله و سوآپ دارایی‌ها را انجام داد.



🔘 توکنومتری :


تعداد کل توکن‌های این پروژه ۱۰۰ میلیون عدد است که با نماد PLUT در تاریخ ۲۲ جون عرضه رسمی آن شکل می‌گیرد.


در هنگام عرضه عمومی هر چه میزان مارکت‌کپ پایین‌تر باشد بهتر است در واقع اصلا مهم نیست که با چه قیمتی به بازار عرضه می‌شود، چه یک دلار باشد چه ۱۰ دلار هرچه ماکت‌کپ پایینتر باشد در دراز مدت بهتر سود می‌دهد.


نحوه توزیع توکن‌ها به شرح زیر است :



🔰 ۱. فروش عمومی : ۱ درصد.



🔰 ۲. فروش خصوصی : ۱۴ درصد.



🔰 ۳. پیش فروش : ۵ درصد.



🔰 ۴. ذخیره : ۳۵ درصد.



🔰 ۵. اکوسیستم : ۱۵ درصد.



🔰 ۶. تیم و مشاوران : ۱۰ درصد.



🔰 ۷. نقدینگی : ۲۰ درصد.



🔘 تیم :



🔰 ۱. شخص اول این پروژه جان کپلا نام دارد که در معتبرترین دانشگاه اسپانیا در رشته اقتصاد و بازرگانی تحصیل کرده است. همچنین بنیانگذار بزرگترین شرکت استخراج توکن‌های رمزنگاری شده در شمال اسپانیا می‌باشد.



🔰 ۲. شخص دوم لئون بار است که در دانشگاه اسپانیا علوم اقتصاد تدریس می‌کرده است و بعد از آن به عنوان مشاور ارزشیابی در EY و PHILIPS فعالیت کرده است.



✅ نام و نماد شریکان و شرکت‌های سرمایه گذار بر این پروژه در عکس بالا آمده است.

انتهای خبر

0
0