ارزینکس
1400/03/31
16:04
💢 با سرکوب استخراج‌گران چینی، نرخ هش‌ریت بیت‌کوین۱۷ درصد پایین آمد 🔘بنا به گزارش Decrypt در پی قطع برق ۲۶ مزرعه استخراج در استان سی‌چوآن چین، قدر...

💢 با سرکوب استخراج‌گران چینی، نرخ هش‌ریت بیت‌کوین۱۷ درصد پایین آمد



🔘بنا به گزارش Decrypt در پی قطع برق ۲۶ مزرعه استخراج در استان سی‌چوآن چین، قدرت استخراج بیت‌کوین در ۲۴ ساعت نزدیک به ۱۶.۹۴ درصد کاهش یافت. سقوط هش‌ریت می‌تواند باعث کاهش قیمت بیت کوین شود. در ماه اپریل، حوادث منجر به قطعی برق در استان سین‌کیانگ چین باعث شده بود نرخ هش ۳۰ درصد افت کند و در پی آن قیمت بیت‌کوین نیز ۱۰ هزار دلار ریزش را تجربه کرد. این بار هم همزمان با افت نرخ هش‌ریت، قیمت در روز گذشته ۵.۷۱ درصد نسبت به روز قبل کاهش یافت.



🔘 سرکوب‌های چین آینده "استخراج" را در این کشور در هاله‌ای از ابهام فرو برده است. نزدیک به ۶۵ درصد از کل قدرت محاسباتی شبکه بلاکچین بیت‌کوین از چین تامین می‌شود. استان سی‌چوان مکانی محبوب برای استخراج‌کنندگان بوده؛ زیرا می‌توانستند از مازاد تولید سدهای بزرگ در این استان انرژی ارزان‌قیمت بدست آورند. در فصل سرد نیز به سین‌کیانگ می‌رفتند تا از هوای سرد برای خنک کردن ماینرهای خود و از برق تولید شده با زغال سنگ برای تامین انرژی استفاده کنند، که هر دو اکنون منطقه ممنوعه اعلام شده‌اند.



📌 منبع خبر



انتهای خبر

0
0