فارس نیوز
1400/07/03
13:05
سقوط قیمت بیت کوین در بازار جهانی

در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین حدود ۶ درصد سقوط کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از کوین مارکت کپ؛ در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین نسبت به دیروز همین موقع ۵.۵ درصد پایین آمد و به زیر ۴۳ هزار دلار رسید. هم اکنون هر عدد بیت کوین ۴۲ هزار و ۴۷۳ دلار در حال معامله است که نسبت به هفته پیش هم نزدیک ۱۳ درصد منفی شده است.


با این حساب ارزش کل بازار جهانی بیت کوین به ۷۹۹ میلیارد دلار کاهش یافته و آمارها حاکی از آن است که در ۲۴ ساعت گذشته یک میلیون بیت کوین به ارز ۴۲ میلیارد دلار در بازار جهانی خرید و فروش شده است. تعداد بیت کوین‌های جهان هم امروز به ۱۸ میلیون و ۸۲۵ هزار و ۷۰۰ عدد رسید.


اتریوم سقوط بیشتری را نسبت به بیت کوین داشت و با ۶.۵ درصد کاهش هم اکنون ۲۸۸۹ دلار دست به دست می‌شود. در میان ارزهای مطرح کاردانو تنها ارزی است که رشد نسبی داشت و با نیم درصد افزایش قیمت هم اکنون ۲.۳۲ دلار خرید و فروش می‌شود.


باینانس کوین نیز ۶.۵ درصد و ریپل هم ۴.۶ درصد از ارزش خود را از دست داده و ۳۵۲ دلار و ۹۴ سنت در حال معامله است. قیمت دوج کوین هم حدود ۶ درصد منفی شد و هم اکنون ۲۰ سنت دست به دست می‌شود. ارزش جهانی بازار ارزهای مجازی هم امروز بیش از ۵ درصد منفی شد و به ۱۸۹۵ میلیارد دلار رسید.


در این بازار ۱۳۲ میلیارد دلار حجم خورده و تعداد کل ارزهای مجازی جهان هم امروز به ۱۲ هزار و ۱۳۷ نوع رسید.


انتهای پیام/


انتهای خبر

0
0