آکادمی هلاکوئی
1399/12/15
03:20
صرافی جمینی خدمات اختصاصی جدیدی به مدیران سرمایه ارائه می کند

صرافی Gemini خدمات اختصاصی جدیدی را برای مدیران…

صرافی Gemini خدمات اختصاصی جدیدی را برای مدیران صندوق های سرمایه از جمله تامین کنندگان صندوق قابل معامله ی بیت کوین (ETF) ارائه می دهد. این سرویس که راه حل های صندوق جمینی Gemini Fund Solutions نام دارد، به مدیران سرمایه انجام معاملات، تسویه حساب (نقل و انتقال بانکی)، امانتداری و سایر خدمات بازار سرمایه را متناسب با نیازهای آنان در یک پلتفرم ارائه می دهد.


دیو آبنر ، مدیر تجارت جهانی Gemini گفت: ” صندوق های رمزنگاری متعددی با روش های مختلف به بازارهای جهانی وارد می شوند و تعداد موسساتی را که محصولات رمزنگاری را به سرمایه گذاران خود ارائه می دهند، در حال گشترش هستند و یک راه حل چند منظوره را به آنها ارائه می دهند تا به سرعت رشد این روند کمک کنند.


دو تامین کننده ی کانادایی ETF به نام Purpose Investments و Evolve Funds Group نیز جرء کلاینت های محصول جدید جمینی هستند که به تازگی ETF خود را راه اندازی کرده و بیش از ۵۰۰ میلیون دلار دارایی را مدیریت می کنند.


از سایر کلاینت های جمینی می توان به ۳iQ، مدیریت دارایی جهانی CI، گلکسی و شرکای Ninepoint را نام برد. آنها در مجموع ۲ میلیارد دلار دارایی را در بیت کوین و اتریوم مدیریت می کنند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: theblock



انتهای خبر

0
0