آکادمی هلاکوئی
1400/08/25
10:40
تحلیل تکنیکال لایت کوین(LTC)؛ سه شنبه ۲۵ آبان

لایت کوین(LTC) تقریبا یک هفته است که بالاتر…

لایت کوین(LTC) تقریبا یک هفته است که بالاتر از ناحیه تقاضای ۲۱۰ دلار الی ۲۳۳ دلار و زیر سطح مقاومت ۳۱۵ دلاری ، درحال نوسان است. با این حال، به نظر می رسد اصلاح ۱۵ درصدی اخیر آن ، قیمت را به سطوح پایین تر برساند.


در آینده ، سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که قیمت لایت کوین به منطقه تقاضای مذکور عقب نشینی کند. چنین کاهشی به خریداران حاشیه‌ای فرصتی ارائه می‌دهد که این آلت‌کوین را با قیمتی پایین تر خریداری نمایند. بدین ترتیب ، LTC می تواند از آنجا بازیابی شوند. بنابراین، سرمایه گذاران می توانند در انتظار رشد مجدد قیمت لایت کوین باشند که سپس با سطح اصلاحی ۵۰٪ فیبوناچی در ۲۷۲ دلار مواجه خواهد بود.


در حالی که این سطح مقاومتی حائز اهمیت است ، اما سقف قیمتی روز دوشنبه در ۲۸۱ دلار به احتمال زیاد ، تارگت بعدی بازارگردان خواهد بود. در مجموع ، لایت کوین از سطح ۲۳۳ دلاری ، ۲۰ درصد رشد می کند.


LTCPERP 2021 11 16 07 12 20 637726285557903625 300x170 - تحلیل تکنیکال لایت کوین(LTC)؛ سه شنبه 25 آبان

نمودار ۴ ساعته جفت ارز LTC/USDT از سوی دیگر، اگر قیمت لایت کوین نتواند از محدوده تقاضای ۲۱۰ دلار به ۲۳۳ دلار ، جهش یابد و داخل آن باقی بماند ، اوضاع شروع به تغییر خواهد کرد. کندلی روزانه زیر سطح ۲۱۰ دلاری، سناریوی صعودی را باطل می کند.


طی چنین سناریویی، قیمت لایت کوین می تواند به سمت کف نوسان ۱۹۰ دلاری در ۶ نوامبر(۱۵ آبان) پیش برود.





این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: fxstreet



انتهای خبر

0
0