اخبار اکس نوین
1400/09/03
00:00
برد گارلینگهاوس: دعوی حقوقی با کمیسیون بورس احتمالا سال آینده به پایان خواهد رسید

اکس نوین: برد گارلینگهاوس، مدیرعامل شرکت ریپل در گفتگویی با CNBC اعلام کرد ممکن است دعوی حقوقی این شرکت با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا تا سال آینده به پایان برسد. تقریبا یک سال از آغاز دعوی حقوقی کمیسیون بورس و ریپل می‌گذرد. در دسامبر سال گذشته کمیسیون بورس غول بلاکچینی ریپل را به فروش ۱.۳ میلیون دلار اوراق بهادار ثبت‌نشده متهم کرد و پرونده حقوقی را آغاز کرد و از آن زمان نظرات متعددی در رابطه با تاریخ پایان این دعوی حقوقی مطرح شده است. برد گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل در این مصاحبه در رابطه با روند قضایی اظهار نظر کرد و گفت: با وجود اینکه روند قضایی کند…

اکس نوین : برد گارلینگهاوس، مدیرعامل شرکت ریپل در گفتگویی با CNBC اعلام کرد ممکن است دعوی حقوقی این شرکت با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا تا سال آینده به پایان برسد.


تقریبا یک سال از آغاز دعوی حقوقی کمیسیون بورس و ریپل می‌گذرد. در دسامبر سال گذشته کمیسیون بورس غول بلاکچینی ریپل را به فروش ۱.۳ میلیون دلار اوراق بهادار ثبت‌نشده متهم کرد و پرونده حقوقی را آغاز کرد و از آن زمان نظرات متعددی در رابطه با تاریخ پایان این دعوی حقوقی مطرح شده است.


برد گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل در این مصاحبه در رابطه با روند قضایی اظهار نظر کرد و گفت:


با وجود اینکه روند قضایی کند پیش می‌رود، ما شاهد پیشرفت خوبی هستیم.


وی در ادامه در رابطه با صلاحیت قضات این پرونده صحبت کرد و از تاثیر نتیجه بر کل بازار ارز دیجیتال گفت. وی در این رابطه اظهار داشت:


ما شاهد سوالات خوبی از سمت و سوی قاضی هستیم. من فکر می‌کنم قاضی متوجه است که این پرونده فقط در رابطه با ریپل نیست و پیامد‌های گسترده‌تری را به همراه خواهد داشت.


با این تفاسیر، گارلینگهاوس خاطرنشان کرد که امیدوار است دعوی حقوقی شرکت ریپل با کمیسیون بورس و اوراق تا سال آینده به نتیجه برسد و تمام شود.


برخی از دارندگان توکن XRP از مدیریت زمان و زمان بندی کمیسیون بورس در این پرونده انتقاد کرده‌اند. استدلال آنها این است که به طول انجامیدن این پرونده باعث متضرر شدن آنها شده است.


ریپل بارها از نبود شفافیت در قوانین آمریکا در رابطه با ارزهای دیجیتال انتقاد کرده و اخیرا چشم‌انداز خود برای قانون‌گذاری این حوزه در آمریکا را ارائه کرد و در آن خواهان ارتباطات و همکاری‌های شفاف شد. در متن منتشرشده توسط ریپل، به قانون حذف موانع نوآوری اشاره شده که به دنبال ایجاد کارگروهی مشترک در رابطه با حوزه ارز دیجیتال توسط کمیسیون بورس و کمیسیون معاملات آتی کالاست.


منبع cryptoslate


انتهای خبر

0
0