آکادمی هلاکوئی
1401/05/25
19:31
بیت کوین اکنون بیش از ۱ میلیارد آدرس منحصر به فرد دارد

آخرین سقوط بازار، بیت کوین را در معرض…

آخرین سقوط بازار، بیت کوین را در معرض نابودی قرار داد. بیت کوین از بالاترین قیمت تاریخی خود در نوامبر (آبان ۱۴۰۰) یعنی ۶۹،۰۰۰ دلار به پایین ترین سطح خود در دو سال گذشته یعنی ۱۸،۰۰۰ دلار سقوط کرد. بیت کوین بقیه بازار را نیز با خود پایین کشید.


با این حال، برخلاف بقیه بازار کریپتو، بیت کوین شاهد کاهش فعالیت در شبکه خود نبوده است.


آخرین داده های Glassnode نشان داد که تعداد کل آدرس‌های منحصر به فرد در شبکه بیت کوین به بالاترین حد خود رسیده است. در حال حاضر بیش از ۱ میلیارد آدرس منحصر به فرد در تراکنش‌های بیت کوین شرکت می‌کنند.


2022 08 16 19 20 17 Research  Bitcoin now has over 1B unique addresses leaving Ethereum and Litecoi - بیت کوین اکنون بیش از 1 میلیارد آدرس منحصر به فرد دارد

این نرخ رشد مختص بیت کوین است.


اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار و حجم شبکه، بسیار عقب مانده است. این رمزارز با ۱۵۸ میلیون آدرس منحصر به فرد شرکت‌کننده در تراکنش‌ها، هنوز نرخ رشدی که در شبکه بیت‌کوین مشاهده می‌شود را تجربه نکرده است.


لایت کوین که مدت زیادی از دهه گذشته را به عنوان سومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار سپری کرد، با ۱۴۸ میلیون آدرس منحصر به فرد، پس از اتریوم قرار دارد و این تعداد با سرعت بیشتری نسبت به تعداد آدرس‌های موجود در اتریوم در حال رشد است. با این حال، هر دو شبکه در سال ۲۰۲۲ شاهد رکود بوده‌اند.


تعداد تراکنش‌ها و حجم تراکنش‌های لایت کوین از ابتدای سال به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.


اتریوم کاهش مشابهی در فعالیت شبکه داشته است، به طوری که گس فی آن اخیرا به پایین ترین حد یک ساله خود رسیده و تعداد تراکنش‌های روزانه آن به شدت از ابتدای تابستان کاهش یافته است.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptoslate


انتهای خبر

0
0