بورس پرس
1399/12/26
11:27
سهامداران منتظر عرضه اولیه "توسن" ۲۰۴ میلیارد تومانی باشند + معرفی شرکت

توسعه سامانه نرم افزاری نگین اعلام کرد سهام این شرکت ۲۰۴ میلیارد تومانی با نماد " توسن" در آینده ای نزدیک در بازار اول معاملات فرابورس عرضه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت توسعه سامانه نرم افزاری نگین (توسن) که یکی از شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات بانکی و پرداخت بشمار می رود از ورود به بازار سرمایه و برنامه عرضه اولیه سهام خبر داد.


براساس این گزارش، "توسن" سال ۷۸ با هدف ایجاد بستری مستقل و بومی برای طراحی و تولید محصولات و راهکارهای نوین در عرصه‌های مختلف فناوری اطلاعات مانند بانکداری و دولت الکترونیک تاسیس شد و تا سال ۸۷ با عنوان "کیش ویر" فعالیت می کرد و پس از آن با نام "توسن" به ارائه خدمات متنوع فناوری اطلاعات در صنعت بانکداری ایران و سازمان های دولتی پرداخته است.


در سال های گذشته ، راهکارهای شرکت توسن در بسیاری از طرح های مهم و راهبردی ملی فناوری اطلاعات همچون طرح سبد کالا مورد استفاده قرار گرفته و محصولات ان در اغلب بانک های دولتی و خصوصی و موسسات مالی و اعتباری ، عملیاتی شده و درحال بهره برداری است.


"توسن" تاکنون توانسته راهکارها و محصولات را به بیش از ۶ کشور جهان صادر کند و به مرحله بهره‌برداری رساند و به عنوان شرکت صادرکننده نمونه ملی حوزه فناوری اطلاعات در سال ۹۹ برگزیده شده است.


این شرکت به عنوان نشان تجاری خوش‌نام ملی در ارائه راهکارهای بانکی و پرداخت شناخته می شود و این موفقیت نتیجه تلاش بیش از ۲۸۰۰ نفر از متخصصین جوان است.


با این اوصاف در آستانه ورود "توسن" به بیست و دومین سال فعالیت و بر اساس مصوبات مجمع سال ۹۷ این شرکت و پذیرش در بازار اول معاملات فرابورس در آذر سال جاری ، مقدمات ورود به بازار سرمایه و و عرضه اولیه را فراهم کرده است .


این شرکت دانش بنیان با سرمایه ۲۰۴ میلیارد تومانی به عنوان دویست و سی و هشتمین نماد معاملاتی و شصت و هشتمین شرکت در بازار اول معاملات فرابورس ثبت شده و سهام آن بزودی با نماد "توسن" عرضه اولیه خواهد شد .


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0