بورس۲۴
1400/06/15
22:44
آتش سوزی در مجتمع پتروشیمی خارگ تکذیب شد

محمدعلی کاظمی سخنگوی شرکت پتروشیمی خارگ در گفتگویی اظهار داشت: خبر آتش سوزی در مجتمع پتروشیمی خارگ کذب محض بوده و این پتروشیمی با صد در صد ظرفیت خود عملیاتی است...

آتش سوزی در مجتمع پتروشیمی خارگ تکذیب شد

بورس۲۴ : سخنگوی شرکت پتروشیمی خارگ گفت: خبر آتش سوزی در مجتمع پتروشیمی خارگ کذب است.


محمدعلی کاظمی در گفتگویی اظهار داشت: خبرآتش سوزی در مجتمع پتروشیمی خارگ کذب محض بوده و این پتروشیمی با صد در صد ظرفیت خود عملیاتی است.


سخنگوی شرکت پتروشیمی خارک افزود: متاسفانه روز گذشته در برخی از سایت ها، خبری جعلی مبنی بر آتش سوزی در یکی از مخازن روزانه مجتمع پتروشیمی خارگ منتشر شد که این خبر باعث تشویش اذهان عمومی شد و از اخلاق حوزه خبر و خبرنگاری به دور است.


وی تصریح کرد: انتشار اخبار بدون مستندات و غیر واقعی موجب نگرانی جامعه خواهد شد و پتروشیمی خارگ حق خود را در این خصوص با هماهنگی با مرجع قضائی برای پیگیری با منتشرکنندگان این خبر در دستور کار قرار داده است.


منبع: مهر



"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0