رمزارز نیوز
1401/03/23
15:30
لایت کوین حامیان خود را از دست می‌دهد!

بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در جهان، اعلام کرد که به پشتیبانی از تراکنش‌های ناشناس لایت کوین (LTC) که… مطالعه مطلب ...

بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در جهان، اعلام کرد که به پشتیبانی از تراکنش‌های ناشناس لایت کوین (LTC) که از طریق ارتقای MimbleWimble (MWEB) این شبکه فعال شده‌اند، پایان می‌دهد. صرافی بایننس در اطلاعیه جدید خود هشدار داده هر تراکنش ارسال‌شده از طریق تابع MWEB را حذف خواهد کرد؛ چون در این تراکنش‌ها، این صرافی نمی‌تواند آدرس فرستنده را تایید کند.


این اطلاعیه تنها چند روز پس از آن منتشر شد که صرافی‌های بزرگ رمزارزی مستقر در کره جنوبی نیز، لایت کوین را به دلیل آخرین به‌روزرسانی خود که اطلاعات تراکنش‌ها را محرمانه می‌کند، از لیست دارایی‌های تحت پشتیبانی خود حذف کردند. برخی دیگر از صرافی‌های رمزارز نیز هشدارهایی مشابه بایننس صادر کرده‌اند.


به‌روزرسانی MWEB لایت کوین، یکی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های این ارز دیجیتال است که اوایل امسال، تقریبا دو سال و نیم پس از اولین پیشنهاد، فعال شد. طی این به‌روزرسانی، چندین ویژگی حفظ حریم خصوصی به لایت کوین اضافه شده و بلاکچین آن مقیاس‌پذیرتر شد. با این حال، به نظر می‌رسد که این ارتقای مهم، برای لایت کوین، یکی از قدیمی‌ترین ارزهای دیجیتال بازار، به یک فاجعه تبدیل شده است.


داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت لایت کوین با یک افت تقریبا ۱۶ درصدی نسبت به روز گذشته، به ۴۲٫۴ دلار کاهش یافته است. در همین حال، ارزش کل بازار کریپتو نیز به زیر ۱ تریلیون دلار و تا ۹۷۰ میلیارد دلار سقوط کرده است.


۲۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان فقط با ثبت نام در صرافی پینگی میتونی ۲۰۰ میلیون واحد بیبی دوج و ۱۰,۰۰۰ واحد لونا هدیه بگیری!


دریافت جایزه

انتهای خبر

0
0