مبین تحلیل
1399/11/27
20:32
#کدالبان 🔸#آپ: پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه 109% از محل سود انباشته 🔸#سپیدار: فناوران نوین سپیدز ایرانیان (شر...

#کدالبان


🔸#آپ: پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه ۱۰۹٪ از محل سود انباشته



🔸#سپیدار: فناوران نوین سپیدز ایرانیان (شرکت وابسته)، ساختمان مازاد خود را فروخته است و از این محل ۱۳ میلیارد تومان به درآمد های غیر عملیاتی شرکت سپیدار اضافه شده است. با توجه به سرمایه ۲۰ میلیارد تومانی شرکت سود هر سهم ۶.۵ تومانی برای شرکت به همراه خواهد داشت. فروش عملیاتی شرکت در نه ماه امسال ۵۳ میلیارد تومان میباشد.



🔸#حپترو ،#سیلام: ضرروت برگذاری کنفرانس خبری به دلیل نوسان مثبت بیش از ۵۰٪ قیمت



🔸#کگل: پیش بینی سود ۱۶۴ تومانی برای هر سهم شرکت در پایان سال جاری، قیمت فعلی سهم ۱۸۰۰ تومان میباشد.



🔸#کرازی، #فنورد: فرآیند افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی های ثابت (زمین و ساختمان و ماشین‌آلات) در دستور کار شرکت قرار گرفته است.



🔸#غمارگ، #غبشهر: نرخ فروش روغن نباتی حلبی ۱۳.۹٪ افزایش یافت. نکته جالب این است که گزارش سالانه شرکت منتهی به سال مالی اذر ماه، نشان از کاهش سود اوری هر دو شرکت نسبت به سال گذشته دارد. به گونه ای که سود هر سهم شرکت غمارگ و غبشهر به ترتیب با کاهش ۵۴٪ و ۲۰٪ به مبلغ ۳۵ و ۵۶ تومان رسید. قیمت تابلوی این دو شرکت به ترتیب ۳۳۰۰ و ۲۱۰۰ تومان میباشد.



🔸#خاور: این شرکت قصد دارد ۴۰ درصد از سهام شرکت چرخشگر (خچرخش) را به قیمت ۲۵۲۵ تومان به صورت عمده عرضه کند. قیمت فعلی تابلوی خچرخش ۱۸۰۰ تومان میباشد. این فروش ۹۶۱ میلیارد تومان برای شرکت درامد خواهد داشت. خاور در نه ماهه سال جاری ۵۵۶ میلیارد تومان زیان ساخته است. به احتمال زیاد با این فروش شرکت از زیان دهی خارج خواهد شد. البته باید به خاطر داشت سایر هزینه ها و نیزهزینه های مالی شرکت بسیار زیاد هست که با این فروش بعید است برای سال های بعد شرکت از زیان دهی خارج شود.



انتهای خبر

0
0