اقتصاد آنلاین
1400/07/24
15:36
بیشترین ارزش معاملات سهام (۲۴ مهر) / کدما با معاملاتی ۱۴۰میلیاردی، به جمع معاملات برتر بازگشت

امروز معامله‌گرها ۴۰۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات شیمیایی تعلق داشت و ۵.۱درصد از کل سهام کدما معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی ؛ روز جاری در مجموع حدود چهار هزار و ۸۷۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شپنا»، «کدما»، «کالا»، «فولاد» و «فرابورس» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.


در اولین روز هفته معادل ۴۰۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان دست به دست شد، معدنی دماوند پس از معاملاتی به ارزش ۱۴۰میلیارد تومان دوم شد و سهام بورس کالای ایران نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.


سهام صنایع شیمیایی کیمیاگران امروز (شکام) با رشد ۹.۹درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را شیرین کرد.


بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که ۶۷۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فرآورده‌های نفتی» با معاملات ۵۸۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.


امروز ۵.۱درصد از کل سهام کدما معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۵.۱درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در سه سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۴۴نماد نخست اختصاص داشت.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید


معاملات برتر
ارزش معاملات
انتهای خبر

0
0