ایبنا
1399/12/12
12:40
ساخت سالن ورزشی و مدارس شهدای بانک رفاه کارگران در آذربایجان غربی

در سفر مدیر عامل بانک رفاه کارگران به استان آذربایجان غربی، کلنگ احداث یک سالن ورزشی چند منظوره و سه مدرسه ابتدایی ۶ کلاسه در شهرستان میاندوآب به زمین زده شد.

به گزارش ایبنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران ، اسماعیل لله گانی مدیرعامل این بانک در مراسم کلنگ زنی این پروژه ها، که عیسی زاده نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی، فرماندار میاندوآب و تنی چند از مسئولان اجرایی این شهرستان حضور داشتند گفت: بانک رفاه کارگران در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، کلنگ احداث این مجموعه ورزشی را به زمین می زند و امیدواریم در سال های آتی از این ورزشگاه جوانان قهرمان و ورزشکاران افتخار آفرین، برای شهرستان و استان پرورش یابند.


لله گانی همچنین در مراسم کلنگ زنی سه مدرسه ابتدایی با ابراز خرسندی از حضور در چنین مراسمی گفت: بانک رفاه کارگران تاکنون ۱۹ مدرسه احداث، بازسازی و تجهیز کرده است و ۶ مدرسه دیگر هم در حال احداث دارد. امیدواریم این مدارس، زمینه و زیرساختی برای توسعه انسانی و پرورش نسل های جوان و نوجوان کشورمان باشد.


در ادامه مراسم، عیسی زاده نماینده مردم میاندوآب در سخنانی گفت: با مشارکت بانک رفاه کارگران، این سالن چند منظوره ورزشی ساخته خواهد شد تا آغازی بر حرکت های انقلابی و توسعه ای استان و شهرستان ها باشد و مردم منطقه نیز قدردان این اقدام مثبت مجموعه بانک رفاه کارگران هستند.


رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: بانک رفاه کارگران علاوه بر تامین مالی و ساخت این سالن ورزشی، در احداث بزرگراه چهار بانده میاندوآب به میانه نیز مشارکت مالی خواهد داشت. این مشارکت بسیار ارزشمند است و نقش مهمی در توسعه استان خواهد داشت.


گفتنی است، سالن ورزشی روستای قپچاق و مدارس ابتدایی ۶ کلاسه روستاهای حاصل گوبی، حسن آباد و بشیر خان کندی مواردی بودند که با کمک مالی بانک قرار است با نام شهدای بانک رفاه کارگران احداث شوند.


انتهای خبر

0
0