فرارسانه
1401/01/29
15:42
📆اقبال بازار و رشد قیمت سهام ادامه‌دار شد (29 دوشنبه فروردین 1401) ✅یک روز خوب در فرابورس رقم خورد 📌نمادهای کرمان، قچار، فرابورس، شگویا، فزر، شجم...

📆 اقبال بازار و رشد قیمت سهام ادامه‌دار شد (۲۹ دوشنبه فروردین ۱۴۰۱)



✅ یک روز خوب در فرابورس رقم خورد



📌نمادهای کرمان، قچار، فرابورس، شگویا، فزر، شجم و تجلی در معاملات امروز فرابورس جزو پر تراکنش ترین‌های بازار قرار گرفتند.



⭕️ به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران ، در معاملات روز دوشنبه ۲۹ فروردین‌ماه حدود ۱۹۰ هزار میلیارد تومان انواع دارایی مالی دست‌به‌دست شد که به‌رسم هر دوشنبه بخش عمده‌ای از این معاملات متعلق به عملیات بازار باز بانک مرکزی بود.



امروز در بازار سهام فرابورس بیش از ۲ هزار میلیارد تومان انواع سهام مورد خریدوفروش قرار گرفت که حجم این مبادلات بالغ‌بر ۳.۲ میلیارد برگه بود.


بیشترین حجم معاملات متعلق به نمادهای کرمان، تجلی، ومهان و زبینا بود.



همچنین در بازار اوراق مالی اسلامی نیز شاهد دادوستد ۵۵ میلیون برگه به ارزش حدود ۵۰۰ میلیارد تومان بودیم. بیش از ۲ میلیارد اوراق باارزشی بالغ‌بر ۱۸۱ هزار میلیارد تومان در عملیات بازار باز بانک مرکزی دست‌به‌دست شد.



☸️ لبخند نمادها به آیفکس نگاهی به مسیر آیفکس در روزی که گذشت نشان می‌دهد نمادهای مارون، شگویا، بپاس، ومهان، شاوان، ارفع و هرمز با بیشترین رشد قیمت، برای شاخص کل فرابورس خوش‌شانسی به همراه داشتند و باعث شدند این متغیر بیشتر از ۳۱۱ واحد بالا برود و در سطح ۲۰ هزار و ۷۰۴ بشیند.



☸️ بهترین‌ها و بدترین‌ها همچنین سهامداران زشریف، ثپردیس، اوان، ثغرب، زقیام، ثعمرا و حسیر شاهد بیشترین رشد قیمت سهام خود در اولین روز افزایش دامنه نوسان به ۶ درصد بودند. در مقابل اما نمادهای قچار، زنگان، زکشت، بالاس، فرزین، دماوند و کلر بیشترین کاهش قیمت سهام را داشتند که البته این افت قیمت از دامنه ۴.۴ تا ۲.۲ درصد تجاوز نکرد که حکایت از یک روز معاملاتی جذاب برای سرمایه‌گذاران داشت.



☸️ صف‌های خریدی که پایدار ماندند در پایان بازار امروز معامله گران در صف خرید نمادهای تلیسه، ثپردیس، ولشرق، ثباغ و بمپنا ماندند تا این نمادها سنگین‌ترین صف‌های خرید سهام را به خود اختصاص دهند.




#فرابورس


#گزارش_روزانه_بازار



🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0