آکادمی هلاکوئی
1400/11/15
14:10
ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم: الگوریتم شبکه دوج کوین به اثبات سهام (POS) تغییر پیدا خواهد کرد

بر اساس یک اطلاعیه رسمی ، الگوریتم شبکه…

بر اساس یک اطلاعیه رسمی ، الگوریتم شبکه رمزارز دوج کوین از اجماع اثبات کار (POW) به اثبات سهام (POS) تغییر پیدا خواهد کرد. دلیل این تغییر ناشی از مزیت منحصربه فرد الگوریتم POS نسبت به الگوریتم POW است. ویتالیک بوترین(Vitalik Buterin) این خبر را تایید کرد و عنوان کرد که شبکه دوج کوین را در جهت جابه جایی آن از الگوریتم اثبات کار (POW) به اثبات سهام (POS)، همراهی می کند. آقای بوترین همچنین افزود که رویکرد اکثر دارایی‌های ارز دیجیتال به تدریج به سمت الگوریتم اثبات سهام (POS) تغییر جهت می دهد.


ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم، در زمینه به‌روزرسانی ETH ۲.۰ ، نقش تعیین کننده ای را ایفا می کند. هدف این به روز رسانی اصلی، انتقال دومین دارایی بزرگ بازار ارزهای دیجیتال در جهان از الگوریتم اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoS) است.


سایر دارایی‌های دیجیتال مهم نیز ، اجرایی شدن چنین تغییری را به طور عمیق مورد بررسی قرار می دهند . سال گذشته، بنیاد دوج کوین، نهادی که مسئول توسعه رمزارز DOGE است ، گزارشی را منتشر کرد که در آن ، به همراهی آقای بوترین در این زمینه اشاره شده بود. آقای بوترین در مصاحبه ای با UpOnly ، خبر همکاری خود در این پروژه را تایید کرد.


آقای بوترین افزود که تمامی رمزرازهای اصلی در مسیر تغییر به سمت الگوریتم اثبات سهام (POS) قرار دارند و طرح های دوج کوین و زی کش بسیار پیشرفته و عالی هستند.


روند نزولی قدرتمند دوج کوین به رغم این تغییرات ادامه می یابد. در حال حاضر، این میم کوین در سطح ۰.۱۴ دلاری معامله می شود که از سقف بی سابقه خود یعنی ۰.۷۳ دلار ، ۸۳ درصد فاصله دارد. بر اساس داده های پلتفرم CoinGecko، ارزش DOGE از ابتدای سال ۲۰۲۲ ، ۲۰ درصد کاهش یافته است.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: coingape


انتهای خبر

0
0