آکادمی هلاکوئی
1400/07/02
11:00
Golem برنامه لپ تاپ را برای استخراج اتریوم منتشر می کند اما کسب سود دشوار است

شبکه Golem برنامه ای را راه اندازی کرده…

شبکه Golem برنامه ای را راه اندازی کرده است که به کاربران اجازه می دهد اتریوم را در لپ تاپ های خود استخراج کنند اما زمان زیادی طول می کشد تا درآمد زیادی به دست آورند.


پلتفرم اشتراک گذاری منابع محاسباتی غیر متمرکز ، برنامه Thorg را منتشر کرد که به کاربران اجازه می دهد اتریوم را در رایانه ها و لپ تاپ های مبتنی بر ویندوز استخراج کنند.


این برنامه در پس زمینه اجرا می شود و از قدرت محاسباتی بلااستفاده برای پردازش محاسبات مورد نیاز برای استخراج اثبات کار استفاده می کند. به هر حال ، کاربران در GLM ،توکن Golem ،پاداش می گیرند نه اتریوم.


سیستم بر روی Polygon aggregator لایه دو اجرا می شود که هزینه های سنگین تراکنش مربوط به توکن ERC-۲۰ را کاهش می دهد. پیوتر جانیوک(Piotr Janiuk)، مدیرعاملGolem گفت که Thorg برای افزایش پذیرش شبکه Golem طراحی شده است تا به کاربران اجازه دهد از طریق رایانه خود درآمد غیرفعال کسب کنند.


حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای برنامه ، سیستم عامل ویندوز ۱۰ و کارت گرافیک ۶ گیگابایت یا بیشتر است که فقط لپ تاپ های بازی درجه یک از آن برخوردار خواهند بود.


کسانی که فکر می کنند این می تواند راهی آسان برای استخراج در خانه باشد ، ممکن است مجبور شوند دوباره فکر کنند. بر اساس وب سایت ها ، یک کارت گرافیک ۶ گیگابایتی نرخ هش را در حدود ۲۶ MH/s تولید می کند. با توجه به مصرف متوسط و متوسط توان رایانه های رومیزی حدود ۶۰۰ وات برای یک مثال فرضی ، سود حاصل از استخراج اتریوم بر روی رایانه شخصی می تواند روزانه ۰.۰۶ دلار بازدهی داشته باشد ، یا برای رسیدن به ۱ دلار بیش از دو هفته طول می کشد.


متغیرهای زیادی مانند سخت افزار رایانه ، مصرف و هزینه برق وجود دارد ، بنابراین این تنها یک مثال نظری است و نتایج ممکن است متفاوت باشد.


این محاسبات همچنین هزینه کارت های گرافیک گران قیمت را که در حال حاضر به دلیل تقاضا و کمبود تراشه جهانی بسیار گران هستند ، در نظر نمی گیرد. در این اطلاعیه آمده است که پردازنده گرافیکی سطح بالا برای همه کاربران ضروری نیست.


“در صورت نداشتن پردازنده گرافیکی پیشرفته ، همچنان می توانید از شبکه Golem برای محاسبه وظایف و کسب GLM استفاده کنید.”


بر اساس گزارش CoinGecko ، در زمان نگارش این مقاله ، این توکن با ۰.۴۷۵ دلار معامله شد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0