بورس پرس
1401/03/31
08:33
خروج موقت ۸ نماد ، تعلیق چندین روزه سهم مثبت و رفع گره از سه سهم

نماد ۷ شرکت بورسی و فرابورسی و یک نماد به علت انتقال به تابلو بهتر بسته و یک سهم مثبت هم تعلیق چندین روزه شد و ۳ شرکت هم مشمول رفع گره معاملاتی هستند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، پیش از شروع داد و ستد سهام شرکت های بورسی و فرابورسی در چهارمین روز کاری این هفته، نماد شرکت معدنی کیمیای زنجان گستران به دلیل اعلام رویدادهای مهم و برای یک ساعت بسته شد.


شرکت های ماشین سازی اراک، فنرسازی زر و پارس فولاد سبزوار برای یک روز کاری و رهشاد سپاهان، ماشین سازی نیرو محرکه و کشتیرانی خط دریا بندر نیز برای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شدند.


همچنین در پایان معاملات امروز نماد شرکت آرتا ویل تایر به دلیل پذیرش در بازار دوم فرابورس و به منظور انتقال نماد بسته می شود .


علاوه بر این نماد گروه صنایع معادن فلات ایرانیان که در بازار پایه زرد حضور دارد و در روزهای گذشته با رشد قیمت سهام مواجه بود تا ۱۳ تیر تعلیق شد.


در این میان بورس طبق روال قبلی و بدون اعلام توضیح، معاملات دیروز سهام پتروشیمی جم، مپنا، سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات ، سرمایه گذاری ملی ایران را باطل کرد.


همچنین امروز نمادهای فرابورسی " حبندر، گنگین و ثاژن " مش مول رفع گره معاملاتی هستند و حجم مبنای نماد معاملاتی سلار" از امرو به یک تغییر کرد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0