بورس پرس
1401/02/13
00:00
معاملات مشکوک سه سهم دارویی، سه شرکت محصولات غذایی + ۹ نماد دیگر

در روز رشد ۶۲۳۷ واحدی شاخص، سه سهم دارویی، سه شرکت محصولات غذایی به همراه ۹ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات سومین روز کاری این هفته، بازار سهام کم حجم و متعادل با ادامه تزریق نقدینگی به گروه های کوچکتر آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با رشد ۶۲۳۷ واحدی و ورود در کانال یک میلیون و ۵۲۹ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .


به این ترتیب، بیش از ۵.۶ و ۲.۳ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به شستا، سایپا، ایران خودرو، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو به همراه پالایشگاه اصفهان با تقاضای ۸۸۰، ۴۵۳، ۳۸۵ ، ۲۸۸ و ۲۵۵ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۷ تا چهار برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، سرمایه گذاری توسعه صنعت و تجارت شرکت حاضر در بازار اول بورس با رشد ۳.۴ درصدی قیمت سهام، شاهد داد و ستد ۷۹ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های آرین توسکا، بیمه پارسیان، بسته بندی مشهد ، خوراک دام پارس، پاکسان ، ایتالران ، داروسازی جابر بن حیان ، مهرام ، سرمایه گذاری مسکن زاینده رود، روز دارو، سبحان دارو ، پگاه اصفهان، ذغال سنگ نگین طبس و سرمایه گذاری توسعه ملی ، معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور سه سهم دارویی، سه شرکت محصولات غذایی به همراه ۹ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0