رمزارز نیوز
1401/03/03
13:00
حرکات مشکوک بازار دوج کوین و نشانه‌های صعود!

بر اساس داده‌های اخیر منتشرشده از حساب رسمی توییتر WhaleStats، دوج کوین بازگشته است تا به یکی از برترین… مطالعه مطلب ...

بر اساس داده‌های اخیر منتشرشده از حساب رسمی توییتر WhaleStats، دوج کوین بازگشته است تا به یکی از برترین دارایی‌های خریداری شده توسط نهنگ‌های شبکه بایننس (BSC) تبدیل شود؛ زیرا قیمت آن برای حرکت بزرگ بعدی تثبیت شده است.


در این میان، داده‌های IntoTheBlock نشان می‌دهند که تعداد تراکنش‌های بزرگ نهنگ‌های دوج کوین نیز طی ۲۴ ساعت گذشته یک افزایش ۲۴ درصدی را تجربه کرده است. افزایش ناگهانی تراکنش‌های بزرگ اغلب با افزایش فعالیت سرمایه‌گذاران سازمانی یا نهنگ‌هایی که در حال خرید یا فروش هستند، همراه است. به گفته IntoTheBlock، ارزش این تراکنش‌ها بیش از ۱۰۰هزار دلار است.


به این ترتیب، سودآوری بزرگترین میم کوین بازار که در اوایل ماه به زیر ۵۰ درصد کاهش یافته بود، اکنون در محدوده ۵۳٪ قرار دارد.


علاوه بر این‌ها، تگ هویر (تراکنش‌های بزرگ )، یک ساعت‌ساز سوئیسی لوکس، اخیرا اعلام کرده که اکنون ارزهای دیجیتال از جمله دوج کوین را به عنوان یکی از روش‌های پرداخت از طریق BitPay می‌پذیرد.


صرافی ارزهای دیجیتال OKX نیز لیست شدن معاملات جفت ارزهای جدید دوج کوین، از جمله DOGE/USDC را در بازارهای معاملات خود اعلام کرده است. طبق این بیانیه، انتظار می‌رود معاملات نقدی برای DOGE/USDC در ۲۳ می ۲۰۲۲ آغاز شود.


بر اساس داده‌های CoinMarketCap، دوج کوین پس از انتشار این بیانیه با یک رشد ۳.۷۶٪ به محدوده قیمتی ۰.۰۸۷ دلار صعود کرد.


رمزارز نیوز در اینستاگرام آخرین اخبار، تحلیل ها و آموزش ها را در صفحه اینستاگرام رمزارز نیوز مشاهده کنید.


مشاهده

انتهای خبر

0
0