اقتصاد آنلاین
1400/03/30
17:09
خانه های نوساز منطقه ۴ تهران چند؟

در گزارش پیش رو به بررسی قیمت برخی از خانه‌های نوسازی که طی یک ماه اخیر در منطقه۴ شهرداری تهران معامله شده است، خواهیم پرداخت.

اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی ؛ منطقه۴ یکی از مناطق تهران در شمال شرق این شهر بوده که محله‌های معروفی چون پاسداران، نارمک، مجیدیه، لویزان، حکیمیه و... در آن قرار گرفته است. قیمت مسکن در این منطقه باتوجه به محله ملک متفاوت خواهد بود؛ در ادامه این گزارش به بررسی قیمت برخی از واحدهای نوسازی که طی یک ماه اخیر در منطقه۴ شهرداری تهران معامله شده است، خواهیم پرداخت.


قیمت مسکن در تهران

لازم به ذکر است ارقامی که در ادامه می‌آید، فقط بخشی از معاملات انجام‌شده در منطقه۴ شهرداری بوده و به طور مطلق قیمت مسکن در این محله‌ها را عنوان نمی‌کند؛ قیمت مسکن در هر محله باتوجه به عواملی چون متراژ، سن بنا، موقعیت دقیق ملک و.. متفاوت بوده و اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌هایی که در ادامه می‌بینید، ندارد.


به طور کل واحدهای نوساز قیمتی بالاتر از سایر واحدها دارد؛ مگر اینکه از لحاظ امکانات و سایر عوامل با موردی مشابه در همان محله تفاوت داشته باشد. یک خانه ۱۱۵متری و نوساز در حکیمیه متری ۲۹میلیون و ۵۶۵هزار تومان معامله شد. واحدی ۸۵متری و نوساز در تهرانپارس نیز متری ۳۶میلون تومان به فروش رسید.


مجیدیه یکی دیگر از محله‌های منطقه۴ است که یک خانه ۷۵متری در آن متری ۳۴میلیون تومان فروخته شد. همچنین قیمت مسکن جهت خرید واحدی ۸۵متری و نوساز در همین محله ۳۹میلیون تومان به ازای هر متر مربع بوده است.


پاسداران از محله‌های گران قیمت منطقه۴ شهرداری تهران محسوب می‌شود؛ واحدی ۱۷۰متری و نوساز در این محله به ۶۸میلیون و ۸۲۳هزار تومان هزینه به ازای هر متر مربع نیاز دارد. واحدی ۸۲متری و نوساز در نارمک نیز متری ۳۰میلیون تومان معامله شد.


برای خرید یک دستگاه آپارتمان ۶۹متری و نوساز در خاک سفید یک میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان هزینه پرداخت شد. همچنین هزینه مورد نیاز برای خرید واحدی ۶۴متری و نوساز در لویزان ۲میلیارد و ۲۵۰میلیون تومان بود.


انتهای خبر

0
0