مبین تحلیل
1399/11/28
20:28
#کدالبان 🔸#فروی: پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه 50% از محل سود انباشته 🔸 #ثشاهد: شزکت سرمایه گذاری سعدی که مال...

#کدالبان


🔸#فروی: پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه ۵۰٪ از محل سود انباشته



🔸 #ثشاهد: شزکت سرمایه گذاری سعدی که مالکیت ۱۰۰٪ آن برای ثشاهد است در ۶ ماهه خود سود ۲۸۷ میلیارد تومانی شناسایی کرده است. این در حالی است که تمام سود شناسایی سال قبل شرکت ۲۶ میلیارد تومان بوده است.



🔸 #شبریز: درامد نه ماهه شرکت با رشد ۲۳٪ به مبلغ ۲۱.۴ هزار میلیارد تومان رسید. بهای تمام شده نیز با رشد ۲۴٪ به مبلغ ۱۹.۱ هزار میلیارد تومان رسید. سود هر سهم نیز با رشد ۶۹٪ به ۲۴۶ تومان رسید. قیمت فعلی سهم ۲۸۰۰ تومان میباشد.



🔸 #دی: افزایش سرمایه این بانک مورد تایید بانک مرکزی قرار گرفت.



🔸 #پیزد: پروژه طرح توسعه افزایش ظرفیت تولید تایرهای رادیال با ظرفیت اسمی ۳۰۰۰ حلقه در روز به بهره برداری رسید. پیش بینی میشود این پروژه سود ۲۷ میلیارد تومانی برای شرکت خواهد داشت. یعنی سود هر سهم عملیاتی ۵۲ تومانی.



🔸 #کگهر و #کچاد: هر دوی این شرکت ها برای تصاحب ۱۰۰# شرکت سرمایه گذاری پارسیان که برای بانک پارسیان میباشد، رقابت میکنند.



🔸 #فولاد: فولاد در مزایده انجام سرمایه گذاری به منظور تجهیز معدن و استخراج و فروش سنگ آهن در معدن شیطور شرکت کرده است که نتیجه آن هنوز مشخص نشده است.


➖➖➖➖➖




انتهای خبر

0
0