آکادمی هلاکوئی
1401/02/08
20:40
جمع آوری سرمایه ۳۰۰ میلیون دلاری توسط پلتفرم OneFootball

پلتفرم رسانه ای متمرکز بر فوتبال OneFootball، به…

پلتفرم رسانه ای متمرکز بر فوتبال OneFootball، به دنبال رشد و پیشرفت در بخش وب۳، مبلغ ۳۰۰ میلیون دلار در دور سرمایه گذاری سری D که توسط صندوق بلاکچین Liberty City Ventures رهبری می شد، جمع آوری کرده است.


این شرکت روز پنجشنبه اعلام کرد، پول جمع آوری شده از ادامه توسعه شرکت مستقر در برلین و همچنین آزمایشگاه های جدید OneFootball پشتیبانی می‌کند. سرمایه گذاری مشترک با Liberty City Ventures و پلتفرم بازی مستقر در هنگ‌کنگ Animoca Brands. به عنوان بخشی از این قرارداد می باشد. و همچنین یات سیو، یکی از بنیانگذاران و رئیس اجرایی Animoca Brands به هیئت مدیره هر دو آزمایشگاه OneFootball خواهد پیوست.


هدف آزمایشگاه OneFootball این است که باشگاه‌های فوتبال، لیگ‌ها، فدراسیون ها و بازیکنان را قادر می‌سازد تا تجربیات دیجیتالی جدیدی را روی یک بلاکچین ایجاد کنند.


سایر سرمایه گذاران در این دور تامین مالی شامل Dapper Labs، شرکت سرمایه گذاری آلمانی DAH Beteiligungs، Quiet Capital، RIT Capital Partners، و همچنین Animoca Brands و غیره بودند.


Mik Naayem، یکی از بنیانگذاران و مدیر بازرگانی Dapper Labs، شرکت سازنده NBA Top Shot، گفت: “پتانسیل معرفی بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر به NFT های مرتبط برای اولین بار، این پتانسیل را دارد که واقعا نوآورانه باشد. “ما این مجموعه های دیجیتال را به عنوان یک کاتالیزور برای پذیرش وب۳ در مقیاس انبوه برای کل صنعت می بینیم.”


OneFootball تنها برند ورزشی نیست که در وب۳ پیشرفت کرده است. آدیداس در ماه نوامبر (آبان-آذر) درباره شراکت با The Sandbox metaverse همکاری کرده و نایک در اواخر سال گذشته، یک استارت آپ کلکسیونی مد NFT را خریداری کرد که فضای مجازی را هدف قرار می دهد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: Coindesk


انتهای خبر

0
0